Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavat n*tsihenkiset Facebookin taloyhtiöryhmät :(

Vierailija
12.11.2018 |

Ihmisen pahuus ja pikkumaisuus näyttäytyy erityisen hyvin niissä taloyhtiöryhmissä. Siellä näkee ihan tavallisen ja "täyspäisen" näköisten naapuriensa kirjoittamina niin vihamielistä ja vainoharhaista juttua, että oikein pelottaa.

Ja niitä pikkumaisimpia kirjoittelijoita eivät ole ne vanhat tädit tai papat tai toisaalta teinitkään, vaan ihan nuorehkot ja keski-ikäiset ja menevän näköiset naiset ja miehet. En itse polta tupakkaa, mutta monia häiritsee pienikin hiven tupakanhajua ilmassa, jos joku jossain lähiparvekkeella tai jopa pihalla polttaa tupakkaa. Jostain pienestä roskasta otetaan sinne valokuvia ja kitistään (itse en roskaa koskaan, mutta en ota niin vakavasti muiden erheitä). Taloyhtiösaunan kylpyhuoneen lattiakaivosta otetaan valokuvia ja kysytään, että kuka ei puhdistanut jälkeensä lattiakaivoa.

Moni niistä kommenteista on leimaaviakin, sillä pienellä salapoliisityöllä löytää kyllä sen syyllisen ja osassa voi olla kyseessä inhimillinen erehdyskin.

En käsitä tuollaista lainkaan. Vai onko mulle sattunut harvinaisen sekopäisiä naapureita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks meidän taloyhtiöllä on oma nettiportaali jossa ei puhuta kuin asiaa, eikä mitään noloja, epäammattimaisia Facebook-sivuja jossa jengi päästelee höyryjä.

Vierailija
2/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös siitä joku tulee kuvaamaan kånnykällään, jos joku erehtyy ajamaan sisäpihalle autolla (jonne sinänsä saa ajaa autolla, parkkeerata tosin ei saa).

Yksi vanhemmanpuoleinen naapurini (jonka kanssa olen jutellut useamman kerran ihan normaaleissa merkeissä) myös alkoi kysellä, että mitä asiaa mulla on siihen kerrokseen, vaikka olin ihan normaalisti menossa kotiini työpäivän jälkeen. Mulla oli jopa avain kädessä, olin ihan siistin näköinen jne.

T. Terveisiä asumisoikeusasunnosta Helsingistä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks meidän taloyhtiöllä on oma nettiportaali jossa ei puhuta kuin asiaa, eikä mitään noloja, epäammattimaisia Facebook-sivuja jossa jengi päästelee höyryjä.

Uskoisin itse, että ns. kovan rahan omistusasunnoissa on fiksumpaa porukkaa, sillä ennen asuin sellaisessa itse ja siellä ihmiset olivat ihan asiallisia, tervehtivät tavatessa jne. Asumisoikeusasuntoon (sijainti ja hinta-laatusuhde olivat hyviä) muutettuani olen kohdannut noita kännykkäkuvaajia, ala-arvoisia kommentteja ja sellaisia, jotka eivät tervehdi jne.

Vierailija
4/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ryhmässä yhtä uutta asukasta mollattiin ja väitettiin hänestä asioita siihen tapaan, että siitä voisi tehdä rikosilmoituksen. En tiedä, onko uusi asukas mukana siinä ryhmässä vielä, mutta tekisi mieli näyttää se hänestä kirjoitettu viesti, jotta voisi tehdä kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen. :(

Vierailija
5/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin itse, että ns. kovan rahan omistusasunnoissa on fiksumpaa porukkaa, sillä ennen asuin sellaisessa itse ja siellä ihmiset olivat ihan asiallisia, tervehtivät tavatessa jne. Asumisoikeusasuntoon (sijainti ja hinta-laatusuhde olivat hyviä) muutettuani olen kohdannut noita kännykkäkuvaajia, ala-arvoisia kommentteja ja sellaisia, jotka eivät tervehdi jne.

Kyllä meidän isohkossa rivitaloyhtiössä (ihan siis omistusasuntoja ja hyvämaineisella alueella) on myös oma osansa näitä sekopäisiä naapureita, jotka mesovat milloin mistäkin - leluista hiekkalaatikolla, väärin leikkivistä lapsista, kissoista ja koirista (kytkettynä liikkuvista, ei irto-) pihalla, väärin lajitelluista roskista, väärin sijoitetuista lumikinoksista, väärin kaadetuista puista. Ydinryhmä on yhden vanha äiti/keski-ikäinen tytär -parivaljakon ympärille rakentunut akkalauma, jolla ilmeisesti ei ole mitään sisältöä elämässä. Itse en jaksa mesomisiin puuttua tai ottaa kantaa, mutta nostan hattua muutamalla yhtiöläiselle, jotka jaksavat näihin viesteihin aina sovinnollisesti ja asiallisesti vastailla, jotta edes jonkinasteinen rauha säilyisi näiden tyrannien keskellä.

Vierailija
6/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kovan rahan asunnoissa asuu näitä ihme hyypiöitä joiden ongelmat ja kyylääminen ei sinoastaan rajoitu tälle tontille mutta läheiselle ulkoilualueelle. Jos siellä on joku vähänkin epämääräisen näköinen seurue, siitä kohistaan facessa ja mietitään poliisille soittoa, vaikka nämä nyt vaan hengailevat siellä kuten ulkoilualueilla tehdään.

Ja herran jumala jos joku laittaa roskat väärään laatikkoon niin siitä pitää vähintään soittaa erikoisjoukot. Kukkien kastelusta en viitsi edes puhua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän