Valehteleeko nainen synnyttäneensä...
Olen tapaillut jonkun aikaa naista, jolla on (ainakin omien sanojensa mukaan) kolme lasta. Nainen on päälle 30v, urheilullinen kropaltaan. Lapsia en ole tavannut, kuvia olen kuitenkin nähnyt. Nainen on eronnut kuulemma pari vuotta sitten.
Ongelmana on seksi. Yhdynnässä kun yritän sisään, kestää pahimmillaan viisikin minuuttia ennen kun se onnistuu, vaikka nainen olisi kostea. Sekä minä, että hän koetaan asia ongelmaksi. Toki häneen vähän sisäänmenovaiheessa kiristää ja sattuu, mutta itse pelkään nykyään satuttavani häntä yhdynnässä. Sen takia seisokki välillä vaan lopahtaa.... Muuten seksi kyllä sujuu ja yhdyntäkin onnistuu välillä hyvin liukkarin kanssa. Kuulemma synnyttänyt ihan normaalisti lapset.
Nolo myöntää, mutta mulle on tullut epäilys, että onko tämä nainen oikeasti synnyttänyt, vai valehteleeko minulle ja näyttelee jonkun muun lasten kuvia. Luulisi synnytysten ”tuntuvan”.... aiemmin kokemuksia vain synnyttämättömistä. Vainoharhainen olo nykyään ja vaikuttaa kaikkeen. Haluaisin enemmän suhteelta, mutta tää seksiongelma ja luottamuspula syövät. Ei halua, että tapaan lapsia. Selittää, ettei halua sekoittaa lasten päätä uusille ihmisillä. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä, mutta jos tästä nyt vakavampaa haluaa, niin pakko varmaan ottaa. Mutta miten.? Asumme sen verran kaukana, etten voi ”vahingossa” yrittää törmätä naiseen lasten kanssa vieraassa kaupungissa...
Kommentit (18)
Synnytyksen jälkeen paikat palautuu eli se tiukkuus on ihan mahdollista myös kolmen muksun jälkeen.
Kai teillä on riittävän pitkät sormileikit ja leluja ennen varsinaista aktia? Onnistuuko kakkos-osio?
Synnytyksen jälkeen voi olla tiukempi kuin ennen lapsia.
No jos hän on muutenkin hyvässä kunnossa, niin on varmasti hoitanut myös lantionpohjalihakset kuntoon. Synnytyksestä palautuu, kun tekee hieman töitä sen eteen. Kaikille se ei ole itsestäänselvää. Nuorena tehdyt lapset vielä helpottaa palautumista keskimäärin paremmin.
Lähinnä tuntuu, että jotain rakenteellisesti vialla tai sitten tosiaan kusettaa. Mutta miksi ihmeessä älykäs ihminen valehtelisi jostain tuollaisesta asiasta kun synnytys? Juu, lämmitelty on, sormi mahtuu sisälle. Eikä oo mikään jäätävä heppu edes, melko normaali.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tuntuu, että jotain rakenteellisesti vialla tai sitten tosiaan kusettaa. Mutta miksi ihmeessä älykäs ihminen valehtelisi jostain tuollaisesta asiasta kun synnytys? Juu, lämmitelty on, sormi mahtuu sisälle. Eikä oo mikään jäätävä heppu edes, melko normaali.
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi sormi?? Kai olette kokeilleet useammalla tai peräti nyrkillä?
No ei olla kokeiltu. Asiallista porukkaa täällä. Niin ja epäilys on tullut mieleeni kun kaveria ylsi muija kusetti vuositolkulla. Lopulta selvisi, että kokoajan elänyt toisen miehen kanssa elämää ha lupaillut maat ja taivaat. Nyt en saa tavata lapsia niin iskee epäilys koko muksujen olemassaolosta etenki näitten ongelmien jälkeen.
Jospa ongelma on liian pieneksi tikattu aukko siis se "suu".
Jumpalla yms saa tiukat ja puristuskykyiset lihakset sisälle, mutta aukon suuruuden tai pienuutensa voi vaikuttaa synnytyksen aikainen repeämän tikkaus.
Tai voihan olla, että on ollut repeämä ja se arpi on kuroutunut ja siksi reikä pienentynyt.
Ihan hölmöä epäillä valehtelua synnytyksistä tai lapsista. Jos et luota naiseen, niin se on on siinä.
Itselläkin lapsia ja en todellakaan esitellyt heitä seurusteluvaiheessa. Vasta kun oli vakavaa...
Ehkäpä hän jännittää yhdyntää ja tästä syystä ei osaa rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ongelma on liian pieneksi tikattu aukko siis se "suu".
Jumpalla yms saa tiukat ja puristuskykyiset lihakset sisälle, mutta aukon suuruuden tai pienuutensa voi vaikuttaa synnytyksen aikainen repeämän tikkaus.
Tai voihan olla, että on ollut repeämä ja se arpi on kuroutunut ja siksi reikä pienentynyt.Ihan hölmöä epäillä valehtelua synnytyksistä tai lapsista. Jos et luota naiseen, niin se on on siinä.
Itselläkin lapsia ja en todellakaan esitellyt heitä seurusteluvaiheessa. Vasta kun oli vakavaa...
Se reikä tuntuu jotenkin paksummalta ja kiristää. Ja sieltä sisältäkin kyllä jonkun sentin. Ehkä se on tosiaan sitten tikattu vaan niin umpeen. Niin, ei tää alun luottamuspula hyvää tee. Vaikka näin kirjoitettuna tuntuu tyhmältä edes epäillä tuollaisia juttuja.
Miksi nainen valehtelisi lapsistaan? Varsinkin noin. Sen periaatteessa ymmärrän, jos joku haluaa salata sen että on lapsia, (vaikka sekin olisi lyhytnäköistä ja turhaa)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen valehtelisi lapsistaan? Varsinkin noin. Sen periaatteessa ymmärrän, jos joku haluaa salata sen että on lapsia, (vaikka sekin olisi lyhytnäköistä ja turhaa)
No vaikka siksi ettei halua mitään vakavaa. Voi käyttää lapsia tekosyynä. Näin mä sen näkisin.
Ei lupaa hyvää jos kaverin traumat saavat sinut epäilemään omaa rakastasi etkä uskalla edes nostaa aihetta rehellisesti pöydälle. Oletko nähnyt naisen vanhemmat tai hän sinun? Entä parhaat kaverisi ja toisin päin? Kauanko olettet tapailleet ja millä tapaa olet tuonut esille kykysi ja halusi toimia kumppanina viikonloppuheilan sijaan?
Googlaapa vaginismi. Nainen voi hyvinkin kärsiä siitä tai jostakin muusta tilasta, joka vaikeuttaa yhdyntää.
Miksi et puhu naisen kanssa asiasta? On se kumma, että seksiä voi harrastaa mutta jutella ei. Et varmaan ole 15-vuotias?
Ei naisen emätin sitä paitsi useimmiten muutu ihan toiseksi synnytysten jälkeen toisin kuin miehet kuvittelevat. Täältäkin löytyvä löysyysläppä on vain misogyynistä trollausta.
En ole tavannut naisen vanhempia eikä hän minun. Kavereita olen muutaman. Niin no, en mä kuvitellutkaan että synnyttänyt ois mikään superlöysä, mut tää nyt on outoa. Liikaa aikaa lomalla miettiä. Mennään eteenpäin.
0 / 5 provo