Ystävä meni naimisiin miehen kanssa, joka voisi olla tämän poika...
...siis teoriassa onneksi vain.
Pelkään että mies käyttää ystävääni vain hyväkseen ja siltä se vahvasti näin ulkopuolisen silmissä vaikuttaakin, mutta ystävä vakuuttaa miehen olevan niin rakastunut. Kuitenkin tiedän että ystävä käytännössä maksaa mm. miehen ylläpidon ja muutenkin on kuin äiti hänelle....on itse kertonut.
Kommentit (8)
Kyllä varmaan nainen saa jotain vastineeksi.
Tjaa,a. Tavallisempaahan se toki on, että mies on parisuhteessa naista vanhempi ja harvemmassa ovat ne parit, joissa mies on huomattavasti kumppaniaan (yleisemmin naista) nuorempi. Ja kun mies on kumppaniaan useamman vuoden vanhempi, niin ainakin tällä palstalla säännöllisesti -eräs luullaksen usein sama kirjoittaja- kylla jaksaa valistaa ja väsymmättä ja uupumatta kertoa alleviivaaten, kuinka mies käyttää naista (tai, ed. mainittu kirjoittaja kirjoittaisi tyttöä tai 20+ vuotiasta teiniä) hyväksi ja kuinka suhde ei voi olla ns terve, eikä ainakaan hyväksyttävä.
Eiköhän sitä aikuinen ihminen ole ihan itse vastuussa teoistaan. Ja jollei ole tähän mennessä oppirahoja maksanut, niin jo on aikakin.
Tai sitten se tietää, mitä tekee.
Tuollaisia miehiä ja naisia löytyy. Tiedän itsekin tapauksen, missä viisikymppinen nainen alkoi hyysätä 15 vuotta nuorempaa miestä ja mammailemaan tälle. Ja samalla kuitenkin valitti, että on niin äitimäinen olo. No ihme...
Oma valinta, siinä kun.
Oma valinta todellakin - onneksi!
Kun vain ulkopuoliset malttaisivat pitää mölyt mahoissaan ja keskittyä siihen ikiomaan elämäänsä jossa varmasti näin nykypäivinä riittää haastetta itse kullekin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kotimainen tapaus tuo mies?
Ei
T.ap
Näinhän se on. Jotkut miehetkin ettivät nuoren vaimon. Kummia avioliittoja, mutta ei ole mitään multa pois.