Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän päivän työt tehty, pää hajoaa...

Vierailija
12.11.2018 |

Avokonttorissa ei voi hirveästi mitään omia hommia tehdä. Pomolla ei ole antaa lisää töitä. Miten v&€#-ssa saan taas tämänkin päivän kulumaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mua taas pelottaa kun asiakkaat soittelee ja joulukuun ajatkin kohta loppu. Ei ole ennen tammikuuta aikoja. Aivan hirveästi asiakkaita.

Vierailija
2/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mua taas pelottaa kun asiakkaat soittelee ja joulukuun ajatkin kohta loppu. Ei ole ennen tammikuuta aikoja. Aivan hirveästi asiakkaita.

Ehkä näitä aamuaikojakin kannattaisi käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokonttorissa ei voi hirveästi mitään omia hommia tehdä. Pomolla ei ole antaa lisää töitä. Miten v&€#-ssa saan taas tämänkin päivän kulumaan?

Mitä se sit haittaa jos tekee omia hommia ellei lisätöitä ole?

Vierailija
4/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmies on tekemässä töitä jo. Ollut aamu 7 asti. Tekee 12 tunnin päiviä.

Vierailija
5/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jotenkin.

Tulin töihin avaamaan ovet ja sitten on yksi rutiinihomma, mikä pitää tehdä noin kahden paikkeilla. Sitten saakin lähteä.

Mutta muuten odottelen, josko joku vaikka soittaisi sillä välin.

Vierailija
6/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liu ysiksi vasta töihin ja juo siellä hyvät aamukahvit. Tee hitaasti työsi. Ihmettelen nykypäivänä, missä työpaikassa pääsee noin vähällä?

Vierailija
7/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin sun puhuvan itsestäsi. Ajattelin, että ei kobin tehokasta työskentelyä jos aikaa käyttää palstailuun😄

Onko noissa 12 tunnin työpäivissä hyvät palkat?

Vierailija
8/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin sun puhuvan itsestäsi. Ajattelin, että ei kobin tehokasta työskentelyä jos aikaa käyttää palstailuun😄

Ihan ok mutta työntekijöitä ei saa. Sen verran erikoinen työ.

Vierailija
9/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä oli just ja kaikki tulivat meille. Mun vanhemmat ja veli toivat ehkä 10 kassillista myytävää.

Heti, kun olivat lähteneet , aloin ottaa valokuvia ja mittailin.

Klo 8 aloin tekemään ilmoituksia fb.hen. Nyt pieni tauko. Klo 10 alan tekemään töitä, pomo kiertelee aina ruokatunnin aikana ja sitten kun työt tehty, jatkan ilmoitusten tekemisiä. Menee näissä pari pv.

Aloitin ylemmän AMK n syksyllä. Päivisin kuuntelen luentoja ja teen palautettavia tehtäviä. Alan tammikuussa tekemään lopputyötä, valmistun syksyyn mennessä. Lukemista voi aina tehdä.

Kesällä siivosin toimiston kokonaan. Olin juhannuksen jälkeisen viikon lähes yksin ja käytin lähes koko viikon siihen, kun laitoin silppuriin yli 10 v vanhoja papereita. Jos toimisto muuttaa pienempiin tiloihin, on varasto tyhjempi.

Vierailija
10/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kurjaa. Ja huonoa riskienhallintaakin tietenkin tehdä tuollaista , sillä entäpä jos työntekijä sairastuu, kuolee tai vaikka muuttaa Chileen.

Vierailija
11/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liu ysiksi vasta töihin ja juo siellä hyvät aamukahvit. Tee hitaasti työsi. Ihmettelen nykypäivänä, missä työpaikassa pääsee noin vähällä?

Ap on asiakaspalvelutehtävissä. Vähän liiankin lunkia hommaa. Ap

Vierailija
12/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kurjaa. Ja huonoa riskienhallintaakin tietenkin tehdä tuollaista , sillä entäpä jos työntekijä sairastuu, kuolee tai vaikka muuttaa Chileen.

Yritys lopetetaan sitten jos kuolee tai sairastuu. On kyllä yritetty hommata toista työntekijää vaan ei ole saatu hommattua.

Vierailija
13/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa työpaikassa jossa alkaa pian yyteet. Niin se meillä ainakin on mennyt.

Omalla työpaikoilla on nykyään semmoinen meno, mitä viimeksi olen nähnyt ennen IT-kuplan puhkeamista. Silloin kun nousu näytti loputtomalta.

Firmaan tulee nykyään joka viikko uusia työntekijöitä ja koko ajan rekrytoidaan lisää.

Viime viikolla uusia työntekijöitä tuli 6.

Kasvutavoite on johdon mukaan 50%. Se kasvutavoite koskee nimenomaan työntekijöiden määrää, jotta pystyttäisiin tekemään kaikki projektit ja ottamaan vastaan uusiakin projekteja.

Olen sellaisella alalla, jolla talouden nousut ja laskut tuntuvat n. puoli vuotta ennen muita aloja. Jos meillä näkyy kasvua, niin puolen vuoden kuluttua sama näkyy vähän joka paikassa. Ja jos meillä irtisanotaan yhtäkkiä puolet henkilöstöstä, niin puolen vuoden kuluttua tulee isompi yt-aalto.

Toisaalta olen iloinen siitä että firmalla menee lujaa, mutta samalla pelottaa kun muistaa sen IT-kuplan ja millaisen työttömyysaallon kuplan puhkeaminen aiheutti.

Vierailija
14/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin, tämäkin päivä on lusittu.

Vierailija
15/15 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä päivä. Hoen mielessäni enää 9 jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä