Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuisi, jos nyt vaan jäisit istumaan/makaamaan siihen missä nyt olet?

Vierailija
11.11.2018 |

Et enää hievahtaisi etkä sanoisi mitään. Olisit elossa kyllä.

Kuinka kauan menisi että joku tulisi ravistelemaan/ kantamaan sairaalaan? Vai mitä tapahtuisi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi varmaan pari kolme päivää tai enemmänkin, ennen kuin työkaverit alkaisivat hälyttää poliisia avaamaan oven.

Vierailija
2/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl toi mies tossa varmaan jossain kohtaa alkaisi huhuilemaan täältä sohvalta mua sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minut löydettäisiin puoliksi muumioituneena tästä työtuolista koneen edestä, tämä keskusteluketju avoinna. Aikaa voisi mennä helposti vuosikin.

Vierailija
4/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulisi aamulla herättämään ja soittaisi apua. Töissäkin ihmettelisivät heti huomenna. Varmaan seuraavana päivänä tulisi esimies etsimään, toivottavasti.

Vierailija
5/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään huomenna aamulla mies kysyisi, että joko otat kahvia. Siinä kuuden maissa.

Vierailija
6/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, töissä varmaan ihmeteltäisiin asiaa, sitten parin päivän päästä yksi työkaveri laittaisi viestiä faceen tai puhelimeen. Hän tietää masennuksestani ja voisi huolestua sen verran että ryhtyisi ottamaan selvää olenko hengissä vai en.

Vierailija
7/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koeajalla uudessa työpaikassa. Eiköhän tulisi irtisanominen...

Mies ja lapset kyllä ihmettelisi aamulla, kun vaan makaisin sängyssä, mutta luulen, että ne lähtis töihin ja kouluun ja antais mun olla ainakin huomisiltaan.

Vierailija
8/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sohvalla ja jos tähän jäisin niin olisin varmaan jo tänään illalla sairaalassa. Mies vielä hereillä ja jos tuijottaisin vain eteeni enkä puhuisi niin huolestuisi kyllä. 

Vierailija
9/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku noista lentoemännistä varmaan parin tunnin sisällä kehottaisi nostamaan selkänojan.

Vierailija
10/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä alimittaiset alkaisivat aamulla ihmetellä, miksi ei pöytään ilmesty pöperöä.

Vierailija
11/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu tuossa vieressä ja kiikuttaisi päivystykseen jos vaan istuisin tässä enkä reagoisi mihinkään. Parin tunnin sisään varmaan.

Vierailija
12/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo varmaan vessassa käydessään kävisi hoputtamassa sänkyyn nukkumaan tämän tuolin sijaan. Joskus niin on viikonloppuna käynytkin.

Vierailija
13/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että huomenna iltapäivästä. Olen maannut tässä kirjaimellisesti nyt puolisen vuotta sekä fyysisesti sairaana että vaikeasti masentuneena, joten ei mitään uutta, mutta se, etten puhuisi vielä iltapäivästäkään herättäisi huolen. Ehkä.

Vierailija
14/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin sisällä olisi/on joku jotain vailla, että ei tässä kauaa ehdi muumioitua.

Vierailija
15/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt vanhemmallani yökylässä. Kyllä tuo keskellä yötä vessaan herätessään varmaan toteaisi että miksen ole jo nukkumassa kun telkkari ja valot on päällä.

Aamulla siinä kuuden jälkeen alkaisi tökkimään, varmaan aika pian siitä sairaalassa.

Töistä ehkä soiteltais siinä 9-10 aikaan perään.

Poikaystävä nakuttais viestiä koko päivän ja illalla pistää äkäisen viestin kun en vastaa. Ehkä parin päivän päästä soittelisi.

Vierailija
16/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamupäivällä johonkin aikaan mies kysyisi, että eikö sinun pitänyt mennä kahdeksaksi sinnejasinne.

Vierailija
17/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen tyttäreni ottaisi aamulla tämän puhelimen ja soittaisi häkeen. Luultavasti päättelisi, että on jotain aivoihin liittyvää ja vakavaa. Lapsen tuntien paniikki iskisi vasta, kun tilanne on saatu omista käsistä eteenpäin.

Oishan se traumaattista. Mutta oon sairastanut läpi vaikean sairauden, jolloin oli ihan realistista, että ois voinut löytää mut tajuttomana, ja opeteltiin, miten toimia. Lapsi on lisäksi ollut paikalla, kun sukulainen sai aivoinfarktin.

Ja kyllä, on käsitelty.

Vierailija
18/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa varmaan söis mut, jos en aamulla antais sille ruokaa. Kuukausien päästä löytyisi loppuunkaluttu minä ja nälkään kuollut kissa.

Vierailija
19/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtaisin kai tähän tuoliin ja aamulla kai sitten havahtuisin ja heräisin huonosti istuallani nukutun yön jälkeen ja selkä siitä kipeänä ainakin tunnin ajan.

Taidanpa siis mennä nukkumaan ihan vaan  tavalliseen tapaan sänkyyni sen välttämiseksi.

Vierailija
20/20 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että huomenna iltapäivästä. Olen maannut tässä kirjaimellisesti nyt puolisen vuotta sekä fyysisesti sairaana että vaikeasti masentuneena, joten ei mitään uutta, mutta se, etten puhuisi vielä iltapäivästäkään herättäisi huolen. Ehkä.

Onko ketjua, johon ei joku masentunut katsoisi velvollisuudekseen ilmoittautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi