Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä todettiin korkea verenpaine ja sai lääkityksen

Vierailija
11.11.2018 |

ollut siis pidempään jo. Sai lääkkeet. Mutta elintavoista ei kuulemma puhuttu sen enempää kuin "vältä suolaa".

Ihmettelen kyllä suuresti. Miksi Suomessa ei panosteta hyvien elintapojen tukemiseen ja lähdetä miettimään miten sairauden syytä voitaisiin hoitaa, eikä pelkästään sitä oiretta? Nappia vaan naamaan ja siinä se tuntuu olevan meininki. Jo 5 minuutin googletus antoi paljon vinkkejä esim. erilaisista ruokavalioista korkean verenpaineen laskemiseksi. Toki se lääkärin näkökulma näihin olisi oleellinen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minulle sanottiin silloin pari vuotta sitten, että ensimmäiseksi aina kokeillaan "elintaparemonttia" vasta, jos ne eivät paranna verenpainetta turvaudutaan lääkitykseen. Jota ollaan siis aloittamassa tässä jossain vaiheessa lääkärin puheiden mukaan.

Olen, ja olin jo silloin, hoikka, syön terveellisesti, en käytä juurikaan suolaa, liikun paljon. Lisäksi minulla on vaarattomia rytmihäiriöitä ja jotain seurattavaa veriarvoissa.

Mitä remonttia sulle sitten tuli? Itselle aloitettiin lääkitys suoraan ekalla käynnillä, ja samalla kehotettiin ruokasaneeraukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi