Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen nainen kelpaa 40+ miehelle?

Vierailija
11.11.2018 |

Siinäpä se kysymys tulikin!
Jään mielenkiinnnolla lukemaan onko mulla mitään tsäänssiä...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, hyväitsetuntoinen, omillaan toimeentuleva, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, liikunnallinen ja matkustelusta pitävä. Olen naimisissa, mutta jos joskus ero tulisi, olen melko varma, että sellaisen jälleen löytäisin.

2/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, millaisesta keski- ikäisestä miehestä on kysymys. Kadulla kun pariskuntia katselee, tulee tunne, että yleensä vakka kohtaa kantensa.

Ylipainoiset tuulipukupariskunnat taapertavat tyytyväisinä yhdessä, pukumiehellä taas on käsipuolesssa hoikka korkkarilady.

Jokaiselle jotakin.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen persoonasta. Olen korviani myöten rakastunut 38-vuotiaaseen kahden lapsen yh-äitiin, toinen lapsi on vielä lievästi erityislapsi.

On hän tosin minusta kauniskin, mutta hauskaa meillä on. Ongelmana tosin se, että kyseessä on työkaveri eikä hän deittaile työkavereita vaikka kyseessä ei ole esimies-alainen tilanne. Pieni firma jne.

Vierailija
4/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä viisikymppisenä miehenä ja pitkän avioliiton eläneenä myönnän etsiväni nuorta kumppania. Ihan alkaen parikymppisestä. Raha on minulle tässä elämänvaiheessa merkityksetöntä koska sitä on, sen sijaan visuaalista kiihottavuutta ja elämäniloa kaipaan kovasti. Näillä prioriteeteillä mennään.

5/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö on se, että hyvännäköinen nainen saa miehiä aina. Ikä ei ole ongelma.

Jos ulkonäköhaasteet ovat huomattavat, se vaikeuttaa asioita. Miehet yleensä painottavat ulkonäköä parinvalinnassa, usein omaksi vahingokseen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille miehille ulkonäkö on prioritteeti. Jos muuta väittää, on vain tyytynyt omassa rumuudessaan kohtaloonsa, ja tyytyy rumempaan. Naisen kohtalona on vuosien saatossa saada katkeruutta niskaansa Plan B:na.

Vierailija
7/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähemmäs viisikymppinen nainen ja tapailen vähän yli nelikymppistä miestä. Olen hoikka, liikuntaa harrastava, hiukset hartioiden päälle, rauhallinen, tasapainoinen, kotona viihtyvä, omillani toimeentuleva, asiat järjestyksessä ja minulla on kaksi kotona asuvaa lasta. Ainakin tällainen nainen näyttää kelpaavan.

Vierailija
8/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen, sympaattinen, huumorintajuinen, estoton, ei haittaa vaikka olisi tissiä ja persettä, pieni pyöreyskään ei haittaa, pitkät tai puoli pitkät hiukset, kasvojen täytyisi myös miellyttää omaa silmää, pituus 170cm mutta ei silläkään niin ole väliä.

Viihtyisi mökillä ja pystyisi käymään puuceessä, haluaisi asua ok-talossa ja sitten vaikein asia että tykkäisi/rakastaisi minua?

Sitä ei ole ikinä tapahtumut, olen kelvannut vain elättäjäksi.

Vierailija
9/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on lapsia niin katsele suoraan naisia joilla on myös lapsia.

Lapsettomat sinkut ei sua huoli.

Vierailija
10/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nuori kiinnostaa oikeasti. Sen jälkeen ”tyydytään” ja valehdellaan.

Vierailija
11/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on lapsia niin katsele suoraan naisia joilla on myös lapsia.

Lapsettomat sinkut ei sua huoli.

Mutta jos häntä ei oikeasti kiinnosta ”lapselliset”. Pitäisikö silloin ”suosiolla” vain tyytyä - ja katkeroitua?

Vierailija
12/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v nainen. Olen ollut naimisissa 7 v, 8 vuotta nuoremman kanssa. Nuorempi kannattaa ottaa, jos on itse hyväkuntoinen.

Vierailija
13/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokkopa ihan noinkaan. Saman ikäisen kanssa on paljon enemmän yhteistä, koska yhteiseloon kuuluu muutakin kuin peiton heiluttaminen.

Vierailija
14/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys oli vain miehille, mutta ilmeisesti joillakin naisillakin pakottava tarve vastata.

Siis aina nuorempaa, sukupuolesta tai iästä riippumatta? Vähän huolestuttavaa! Entä seksuaalinen suuntaus, haluavatko bi:t ja homoseksuaalitkin vain nuorempia?

Vierailija
15/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, millaisesta keski- ikäisestä miehestä on kysymys. Kadulla kun pariskuntia katselee, tulee tunne, että yleensä vakka kohtaa kantensa.

Ylipainoiset tuulipukupariskunnat taapertavat tyytyväisinä yhdessä, pukumiehellä taas on käsipuolesssa hoikka korkkarilady.

Jokaiselle jotakin.

KaffeBulla! Oot parasta, pysy itsenäsi eläkkä muutu Hopiaketkuksi! Ja komppaan vastaustasi, mikä menee yhelle, ei välttämättä kelpaa toiselle.

Vierailija
16/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokkopa ihan noinkaan. Saman ikäisen kanssa on paljon enemmän yhteistä, koska yhteiseloon kuuluu muutakin kuin peiton heiluttaminen.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
17/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei mene valheet läpi.

Ihastun turvallisuuteen, oon just enkä melkeen.

Mun sydän ei nyt vaan pumputa jos mitään kaltoinkohtelua luvassa, mun mittapuulla.

Kyllä uunotettavia riittää.

Siskot pyytää anteeksi uuvateilta joilla mielestään pelkkiä oikeuksia.

Nainen on ihminen, ei mitään laatua orja. Väärin perustein en mene suhteeseen. Ei vain toimi.

Vierailija
18/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys oli vain miehille, mutta ilmeisesti joillakin naisillakin pakottava tarve vastata.

Siis aina nuorempaa, sukupuolesta tai iästä riippumatta? Vähän huolestuttavaa! Entä seksuaalinen suuntaus, haluavatko bi:t ja homoseksuaalitkin vain nuorempia?

Bi-nainen, ja kiinnostun vain itsestäni vanhemmista ihmisistä. Seksuaalisesti vain vanhemmista naisista.

N45

Vierailija
19/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja minulla ei ole yhteisiä lapsia. Olen 50 täyttänyt, kiukkuinen ja kiva vuoronperään, vaihdevuosioireita on.

Teen joka päivä ruokaa, komennan miestä kotitöihin ja terveystutkimuksiin, pussaan ja halaan. Väitellään monista asioista ja usein.

Elätän itse itseni. Mouruan joskus, etteikö hän voisi tehdä sen. Tekisi kuulemma, jos voittaisi lotossa. 

Tämmöinen yli 40 v. kelpaa ainakin omalle miehelleen.

Vierailija
20/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan tyydytään koska mies haluaisi seksiä jonkun toisen kanssa ja suostuu seksiin vain paremman puutteessa. Mies on suhteessa vain rahan tai ilmaisen kotipiian vuoksi. Miehet eivät VOI rakastaa yli 25-vuotiaita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä