Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen nainen kelpaa 40+ miehelle?

Vierailija
11.11.2018 |

Siinäpä se kysymys tulikin!
Jään mielenkiinnnolla lukemaan onko mulla mitään tsäänssiä...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nuori kiinnostaa oikeasti. Sen jälkeen ”tyydytään” ja valehdellaan.

Tokkopa ihan noinkaan. Saman ikäisen kanssa on paljon enemmän yhteistä, koska yhteiseloon kuuluu muutakin kuin peiton heiluttaminen.

Tuossahan tyydytään koska mies haluaisi seksiä jonkun toisen kanssa ja suostuu seksiin vain paremman puutteessa. Mies on suhteessa vain rahan tai ilmaisen kotipiian vuoksi. Miehet eivät VOI rakastaa yli 25-vuotiaita naisia.

Siis trollihan tämä on, mutta tässä on totuuden siemen. Tyytyminen on juurikin miehillä tuota lohtupuhetta ”oman ikäisen kanssa yhtisistä jutuista” - kun ei sitä nuorta tavaraa ja elämäniloa omilla pelimerkeillä saavuteta.

Vierailija
22/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ja minulla ei ole yhteisiä lapsia. Olen 50 täyttänyt, kiukkuinen ja kiva vuoronperään, vaihdevuosioireita on.

Teen joka päivä ruokaa, komennan miestä kotitöihin ja terveystutkimuksiin, pussaan ja halaan. Väitellään monista asioista ja usein.

Elätän itse itseni. Mouruan joskus, etteikö hän voisi tehdä sen. Tekisi kuulemma, jos voittaisi lotossa. 

Tämmöinen yli 40 v. kelpaa ainakin omalle miehelleen.

Riittääkö että ”kelpaat”? Minä en totta tosiaan halua ”kelvata” kenellekään! Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokkopa ihan noinkaan. Saman ikäisen kanssa on paljon enemmän yhteistä, koska yhteiseloon kuuluu muutakin kuin peiton heiluttaminen.

Oletko mies vai nainen?

Mies, enkä taatusi ainoa, joka ajattelee tavallani.

Vierailija
24/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen kirjoitti:

Huumorintajuinen, hyväitsetuntoinen, omillaan toimeentuleva, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, liikunnallinen ja matkustelusta pitävä. Olen naimisissa, mutta jos joskus ero tulisi, olen melko varma, että sellaisen jälleen löytäisin.

Muuten sama, mutta minua ei ylipaino haittaa (kunhan saa itsensä hoidettua) enkä tykkää pitkästä tukasta...olen kai ennakkoluuloinen, mutta tulee mieleen joku taiteilija-vihreä hippi-rokki-hevari.

Vierailija
25/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on lapsia niin katsele suoraan naisia joilla on myös lapsia.

Lapsettomat sinkut ei sua huoli.

Kyllä moni lapseton huolii vaikka lapsia, parempikin niin että lapset tehtynä.

Vierailija
26/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on lapsia niin katsele suoraan naisia joilla on myös lapsia.

Lapsettomat sinkut ei sua huoli.

Kyllä moni lapseton huolii vaikka lapsia, parempikin niin että lapset tehtynä.

”Huolii”! Jippii! Ja meistä kaikki haluavat epäilemättä tulla ”huolituiksi”!

Vierailija
27/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan tyydytään koska mies haluaisi seksiä jonkun toisen kanssa ja suostuu seksiin vain paremman puutteessa. Mies on suhteessa vain rahan tai ilmaisen kotipiian vuoksi. Miehet eivät VOI rakastaa yli 25-vuotiaita naisia.

Siis trollihan tämä on, mutta tässä on totuuden siemen. Tyytyminen on juurikin miehillä tuota lohtupuhetta ”oman ikäisen kanssa yhtisistä jutuista” - kun ei sitä nuorta tavaraa ja elämäniloa omilla pelimerkeillä saavuteta.

Kyllä vanhempikin tuntisi elämäniloa jos olisi rakastettu, mutta kun on vain halveksittu riippa jota siedetään vain kotitöiden vuoksi niin masentaahan se.

Vierailija
28/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ja minulla ei ole yhteisiä lapsia. Olen 50 täyttänyt, kiukkuinen ja kiva vuoronperään, vaihdevuosioireita on.

Teen joka päivä ruokaa, komennan miestä kotitöihin ja terveystutkimuksiin, pussaan ja halaan. Väitellään monista asioista ja usein.

Elätän itse itseni. Mouruan joskus, etteikö hän voisi tehdä sen. Tekisi kuulemma, jos voittaisi lotossa. 

Tämmöinen yli 40 v. kelpaa ainakin omalle miehelleen.

Riittääkö että ”kelpaat”? Minä en totta tosiaan halua ”kelvata” kenellekään! Huh!

Vastaus oli otsikon kysymykseen eli ei lähtökohtaisesti sana "kelpaa" merkitse mitään tässä. 

Vierailija
29/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
30/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v. treenattu kuuma kinkku.

Vierailija
31/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kertoo niin totuutta! Vanhempi mies haluaa parikymppisen naisen _elänkunppaniksi_ huolimatta siitä, ettei itse enää halua lisääntyä, on koulutettu ja keskustelukykyinen ja omaa taloudellisen riippumattomuuden. Näin paljon merkkaa pelkkä ulkoinen olemus/nuoruus. Tämän jälkeen aletaan _tyytymään_ vanhempiin vaihtoehtoihin.

En koskaan ottaisi 40+ miestä - juuri näistä syistä.

32/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä ikärasismia. Täällä sekä miehet ja naiset toitottavat, että vain nuorempi kelpaa, muu on teeskentelyä.

Arkipäivän havaintoni eivät kohtaa näitä käsityksiä lainkaan. Suurin osa tuntemistani ihmisistä on yhdessä oman ikäisen puolison kanssa.

Näistä ihmisistä näkee, että ne on ihan muut asiat kuin seksi ja ulkonäkö, jotka pitävät yhdessä.

Ehkä nämä tasoteoriajutut ovat näiden ikisinkkujen ongelmia ja tapa selittää itselle se, miksi vuodesta toiseen on aina vaan yksin. Kun ei itse osata oikeasti välittää ja kiintyä keneenkään, kuvitellaan, että muut ovat yhtä pinnallisia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
33/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kieltämättä nuorempia ilokseen katselee - eihän tässä voi sokeaksikaan ryhtyä. Mutta kun puhutaan suhteesta, niin kyllä se suunnilleen oman ikäinen viehättää eniten. Mut on varmaan pudotettu toukkana pää edellä lattialle, koska se pään sisällä oleva kuitenkin on naisessa tärkeintä. Ulkonäkö tietenkin vaikuttaa alussa, sehän on selvä. Mutta ei se suhde pysy jos aivot ovat eri planeetalta.

M vuosimallia 72

Vierailija
34/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä ketjuja, joissa naiset yritetään aivopestä ottamaan vanha mies. Ei nainen halua miestä, joka vain alentaa elämänlaatua.

Vierailija
35/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä niinkään merkitse, mutta ulkonäkö sitäkin enemmän.

Jos pitää itsestään huolta, on hyvässä kunnossa, iloinen, energinen, se näkyy kauas.

Vierailija
36/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole aggressiivinen, epärehellinen, ylimielinen eikä ole vaarallisia addiktioita.

Vierailija
37/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, töissäkäyvä ja omillaan toimeentuleva eli ei Kelan elätti, huumorintajuinen (oikeasti), naisellinen, viehättävä, itsestään huolta pitävä, tatuoimaton, terveen maalaisjärjen, perussivistyksen ja käytöstavat omaava, ei katkeroitunut, ei kateellinen, ei huomionkipeä, ei someriippuvainen, ei kissahörhö, ei lapsia useammalle miehelle, ei feministi.

Ei tuollaisia paljon ole, mutta ne mitä on ovat todellisia helmiä.

M42

Vierailija
38/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta lihaa jos ihan rehellisiä ollaan. Vaikka riiputettua kehutaan, niin keski-ikäinen kaipaa kuitenkin tiukkaa ja juuri metsästettyä.

Vierailija
39/39 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole aggressiivinen, epärehellinen, ylimielinen eikä ole vaarallisia addiktioita.

Mitä on ”vaaralliset” addiktiot? Ryyppään ja röökaan kuten muutkin ikäluokassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän