Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anneli Auer syyllinen vai syytön

Vierailija
11.11.2018 |

Ei mitään perusteluja, saa vain sanoa syyllinen tai syytön!!! Aloitan:

Syytön

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mikään kansanäänestysasia. Tuomioistuimet ovat saamiensa todisteiden valossa asian käsitelleet. Sillehän ei voi mitään, että esitutkinta oli heikosti suoritettu ja väärin suunnattu. Toduuten tietää vain ko murhan tekijä.

Mutta ei se, että on vapautettu murhasyytteestä vielä anna syyttömyys suojaa ja estä sitä etteikö Auer olisi voinut tehdä jotain muuta tuomittavaa. kuten oikeuden mukaan on myös tehnyt ja siten syyllistynyt. -Mutta osa haluaa kokea nämä myöhemmät tuomiot vain yleisen oikeuslaitoksen revanssina, jolla on haluttu vain satuttaa ja loukata tai alistaa Aueria, joka onnistui välttämään tuomion murhasta. 

Ilmeisesti joillekin se, että nostetaan syyte tarkoittaa vain sitä, että pian oikeus vain päättää sen, että kuinka paljon tuomitaan ja sivuuttaa kokonaan harkinnan siitä onko syytetty syyllistynyt väitettyyn tekoon vai ei.

Tässä mielessä onkin hieman tylsää se, että jos tai kun leviää tieto, että väitetään tai esitetään n.n syyllistyneen johonkin tekoon, niin hän on mahdollisesti lopun ikäänsä osan silmissä rikollinen ja siten halveksittava ja kartettava henkilö täysin riippumatta siitä saako hän myöhemmin vapauttavan päätöksen puolueettomalta oikeuslaitokselta, vai katsotaanko hänet syyllistyneen tuomittavaan tekoon..  

Vierailija
22/25 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että syyllinen. Näkee jo ulkomuodosta että on jonkin sortin psykopaatti.

Eikös häntä tutkittu useampi kuukausi vaasan vankilassa tms ja todettiin erittäin terveeksi psyykeltään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että syyllinen. Näkee jo ulkomuodosta että on jonkin sortin psykopaatti.

Tuo viimeinen kommentti on todella vaarallinen. Ihmisestä harvoin, jos koskaan, näkee kovin tarkkaan osuvia asioita päällepäin. Ja mitä Annelin syyllisyyteen tulee, niin vastaus on eos eli en osaa sanoa.

Olen melko varma, että minusta näkisi syyllisyyden kilometrien päähän. Olisin ainakin pelokas, ääni voisi väristä, erittäin jännittynyt, huolestunut. Ja vastaavasti syyttömänä olisin varsin tunteikas yrittäessäni saada ihmiset tajuamaan, etten ole syyllinen.

Tietyt piirteet tuntomerkit yhdistävät murhamiehiä ja naisia.

Olen katsonut kasapäin friin dokkareita, joissa kerrotaan selvinneistä murhamysteereistä. Yleensä syyllinen on läheinen, perheenjäsen, tuttu. Mikä ilmeettömyys kun murhaa puidaan oikeudessa. Se oli myös Auerilla.

Jos olisin syytön, niin takuulla itkisin ja olisin aivan murtunut kun asiaa käsiteltäisiin. Murhamammat ovat kylmiä ja ilmeettömiä. Kuten Auer.

Toivottavasti joku alkaa avata jutun uudelleen niin saisi lopullisen sinetin.

Tällä menolla juttua spekuloidaan vielä kahdenki sukupolven päästä.

Kuten näkyy Bodom ym edelleen puhuttavan.

Vierailija
24/25 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös häntä tutkittu useampi kuukausi vaasan vankilassa tms ja todettiin erittäin terveeksi psyykeltään?

Ei ainakaan tuolla sanamuodolla.

Vierailija
25/25 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auerin Youtube-kanavalla jo 24,9 tuhatta tilaajaa. Taitaa alkaa nettitouhut taas tuottaa mukavasti rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi