Nahkakenkien venyttämisestä
Miten onnistuisi suurentamaan kenkää, jossa on joku karvasisälmys? Ilmeisesti toinen jalkani on ihan eri kokoa ja toinen kenkä täydellisen kokoinen. Kokeilin isompaa kokoa ja se oli liian iso. Onnistuuko mahdollisesti mitenkään venyttää toista kenkää?
Apua!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Suutarit tekee sitä kyllä. Mun kokemus on huono: kenkä suureni kyllä, mutta palautui ajan kanssa takaisin liian pieneksi.
Osta uudet. Ja opettele jatkossa hankkimaan tarpeeksi isot.
Kiitos vinkistä. Toinen jalka on ilmeisesti niin paljon pienempi että ns sopiva koko on liian iso. Muutenkin vaikea löytää kenkiä kun on pieni koko ja haluaa kuitenkin aikuisten kengät. Ehkä tosiaan menen suutarilla jos ei muuta tapaa löydy.
Suutari!
Jatkossa voi ostaa isomman jalan mukaan kengät ja laittaa pienemmän jalan kenkään puolipohjallisen tai pohjallisen.
Karvasisälmys. Se on sinun sisällä.
Olen varmaan joku friikki kun se isompi koko kolisi jalassa. Ehkä se vain niin menee että pohjallista. Mutta eikö kenenkään muun kenkä kärsi ja ala sojottaa päädystä? Koen niin ja se ärsyttää.
Suutarit tekee sitä kyllä. Mun kokemus on huono: kenkä suureni kyllä, mutta palautui ajan kanssa takaisin liian pieneksi.
Osta uudet. Ja opettele jatkossa hankkimaan tarpeeksi isot.