Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kahvia teillä juodaan?

Vierailija
11.11.2018 |

Meillä mies ei suostu juomaqn mitään muuta kuin Juhla Mokkaa, mikä on omaan suuhuni ihan litkua ja toisaalta mä hyvin harvoin juon kahvia kotona, mutta kun juon niin haluaisin jotain tummempi paahtoista esim. Löfbergiltä jotain. Mies taas ällöttelee näille tummemmille kahveille...

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melittan tummaa.  Saksalaista.

Vierailija
2/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallekin omat kahvit ja keittimet, ole hyvä. Onko jotain muuta missä haluat että neuvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvid Nordqvistin kahveja olen juonut viime aikoina paljon. Myös Löfbergiä.

Voitte kai ostaa omat kahvit? Annat vaikka pois jollekin kahvin ystävälle loput, niin ei mene pahaksi sitten loputkaan?

Vierailija
4/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Juhla Mokassakin tumma ja tositumma paahto. Eikö riitä?

Vierailija
5/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahvikone, josta mies tekee itselleen erittäin vahvaa ja minä erittäin mietoa kahvia.

Vierailija
6/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löfbergs lilaa, joko tummimmalla tai toisiksi tummimmalla paahdolla.

Vierailija
7/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies ei nimenomaan juo mitään muuta kuin sitä Juhliksen 1 paahtoista eli ei kelpaa ne saman merkin tummemmatkaan. Ja ei tää nyt mikään hirveä ongelma ole, mutta tosiaan jos ostettais molemmille omat kahvit niin molemmat ehtis kyllä jo mennä huonoksi ennen kun ne sais käytettyä, kun mies juo yhden kupin päivässä ja minä ehkä 0-3 kuppia viikossa. Yleensä juon sit töissä, jos mieli tekee niin haen erikoiskahvin tai sitten keittelen ihan työpaikalla, kun siellä on noita tummapaahtoisia tarjolla. Ap

Vierailija
8/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juoda säännöllisesti kahvia, keitellään silloin tällöin mutteripannulla espressoa. Jos vieraita tulee niin sitten käytetään Meiran Reilu-kahvia.

Vierailija
9/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen juonut vain kupillisen päivässä. Teen sen DeLonghi Dolce Gusto -kapselilaitteella. Aiemmin tuli tehtyä itsejauhetuista pavuista suodatinlaitteella eli nk "kahvinkeittimellä".

Vierailija
10/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Bellarom Gold, paahtoaste kai jotain tumman ja vaalean väliltä. Monia olen kokeillut, kovin tummapaahtoiset on kaikki ollut hirveää kuraa ja haisee kissan kuivaruoalta.

Vierailija
11/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän ei tietenkään juoda kuin belugassa marinoitua elefantinkakasta käsin poimittua kopi luwakia. Mies yrittää mankua juhlamokkaa, mutta yleensä raapaisen silloin häntä poskesta.

Vierailija
12/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen juonut vain kupillisen päivässä. Teen sen DeLonghi Dolce Gusto -kapselilaitteella. Aiemmin tuli tehtyä itsejauhetuista pavuista suodatinlaitteella eli nk "kahvinkeittimellä".

Ja mitään vakiomakua ei ole, tosin eniten miellyttää noista yhden kapselin kupillisista Cafe au lait ja sen intenso-versio. Papuja olen ostellut enimmäkseen Lidlistä

Vierailija
13/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nescafen braseroa. Murukahvia. Jäi päälle ulkomaanvuosilta. Nyt Juhla Mokka maistuu kitkerälle, vaikka ennen vannoin sen nimeen.

Vierailija
14/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei yhtään kulta katriinaa tai juhla mokkaa näy täällä, vaikka niitä juuri hamstrataan aina hirmuiset määrät cittarista ja prismasta alennuksista 😂

Vierailija
15/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttiä tai Juhla Mokkaa. Tummapaahtoiset on hirveitä.

Vierailija
16/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mundo on mun suosikki

Vierailija
18/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista Kulta Katriinaa. Hyvää kahvia tulee. 

Vierailija
19/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies ei nimenomaan juo mitään muuta kuin sitä Juhliksen 1 paahtoista eli ei kelpaa ne saman merkin tummemmatkaan. Ja ei tää nyt mikään hirveä ongelma ole, mutta tosiaan jos ostettais molemmille omat kahvit niin molemmat ehtis kyllä jo mennä huonoksi ennen kun ne sais käytettyä, kun mies juo yhden kupin päivässä ja minä ehkä 0-3 kuppia viikossa. Yleensä juon sit töissä, jos mieli tekee niin haen erikoiskahvin tai sitten keittelen ihan työpaikalla, kun siellä on noita tummapaahtoisia tarjolla. Ap

Kahvi kannattaa säilyttää jääkaapissa. Säilyy hyvänä pitempään.

Vierailija
20/63 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu Juhla Mokkaa tulee ostettua kotiin. Töissä meillä ei ole juhlamokkapakkoa, joten siellä tulee joskus juotua Löfsbergin Magnifikaa ja olikohan se Pirkan Costa Ricaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan