Ystäväni näytti minulle ruokareseptiä kannettavalta tietokoneelta
Ei hitsiläinen. Luulin, että kaikilla on nykyään käytössä tabletti. Aika noloa 😂
Kommentit (22)
Eikö edulliset ultrabookit tappanut tabletit jo pari - kolme vuotta sitten? Itse ainakin myin sen niihin aikoihin pois.
Mulla on molemmat. Tykkään läppäristä enemmän. Tän pädin autocorrect on ihan sa*tanasta. Ja painaakin melkein saman verran kuin läppäri.
Meillä on kotona neljä tablettia ja saman verran läppäreitä. Arvaapa Ap kummat on käytössä?
Ap olisi varmaan pyörtynyt, jos ruokaresepti olisi näytetty kirjasta.
Ootapa kun näet minun pöytäkoneen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tablettia. En tarvitse, koska minulla on kannettava.
Minä tarvitsen tabletin närästykseen...
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi varmaan pyörtynyt, jos ruokaresepti olisi näytetty kirjasta.
🙄
Sama provoaja, jonka mielestä linnut pitäisi tunnistaa älykännykällä lintukirjan sijaan ja vhs-videot ovat maailman seitsemäs ihme. Ja mitä muita näitä nyt on ollut...
Mulla on vielä työnnettävä tietokone käytössä.
Jaa, olet niitä tavaralla ja rahalla mällääjiä. Menepä Afrikkaan keulimaan tableteillasi.
Mulla on kirjahyllyssä kaksi metriä pitkä rivi keittokirjoja, joo oon muinaisjäänne.
Meillä pädit pölyyntyy, ei ne olleetkaan niin käteviä kuin aluksi vaikutti
Mulla oli tabletti. Kännykkä on itseasiassa kätevämpi kuljettaa mukana, ja toiminnoissa kannettava tietokone hakkaa molemmat.
Mä olen itse ict-alalla töissä, ja mulla on pöytäkone eniten käytössä. Läppärikin löytyy, mutta tablettia ei.
Vierailija kirjoitti:
Sama provoaja, jonka mielestä linnut pitäisi tunnistaa älykännykällä lintukirjan sijaan ja vhs-videot ovat maailman seitsemäs ihme. Ja mitä muita näitä nyt on ollut...
Lapsellisen yliampuva tunnereaktio yhdistettynä harvinaisen typerään ihmettelyn/ylpeilyn aiheeseen. Onkohan näitä useita vai voiko tää tosissaan olla yksi ja sama?
Tabletilla on näppärämpi surffailla sohvalla maatessa, mutta ei siitä mihinkään oikeaan hyötykäyttöön ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kirjahyllyssä kaksi metriä pitkä rivi keittokirjoja, joo oon muinaisjäänne.
Itse ostin vastikään elämäni ensimmäisen keittokirjan. 😂 N25
Myin tabletin pois ja ostin e-ink lukulaitteen tilalle.
Mulla on 17” macbook pro retina näytöllä. Miksi katsoisin mitään pienemmältä, huonolta näytöltä? Jos haluan katsoa pienempää näyttöä, katson puhelimelta.
Minulla ei ole tablettia. En tarvitse, koska minulla on kannettava.