Onko Sonera-partio taas täällä? Olisi kysyttävää
Voiko puhelimeen asentaa oman Androidin niin että takuu säilyy?
Kommentit (5)
Telian puolesta en voi tarjota täysin varmaa vastausta tähän, sillä takuuehdot ovat aina laitevalmistajan määrittelemät. Uskoisin kyllä, että jos järjestelmää lähtee ohjelmallisesti muokkaamaan alkuperäisestä ns. roottaamalla niin takuu todennäköisesti loppuu siihen. Silloin ei myöskään saa laitevalmistajan itse tarjoamia ohjelmistopäivityksiä mitkä on tarkoitettu kyseiselle laitteelle.
Essi@TeliaPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
TeliaPartio kirjoitti:
Telian puolesta en voi tarjota täysin varmaa vastausta tähän, sillä takuuehdot ovat aina laitevalmistajan määrittelemät. Uskoisin kyllä, että jos järjestelmää lähtee ohjelmallisesti muokkaamaan alkuperäisestä ns. roottaamalla niin takuu todennäköisesti loppuu siihen. Silloin ei myöskään saa laitevalmistajan itse tarjoamia ohjelmistopäivityksiä mitkä on tarkoitettu kyseiselle laitteelle.
Essi@TeliaPartio
Jos nyt ymmärrän termit (ja asennusohjeet) oikein niin en ole aikeissa rootata laitetta, vaan ainostaan asentaa siihen kolmannen osapuolen Android.
Suosittelen kääntymään laitevalmistajan puoleen asiassa, he osaavat kertoa tarkemmin takuuehdoista. Meidän kautta ostetut tuotteet lähetetään aina laitevalmistajan valtuuttamaan huoltoon, jossa laitteet tutkitaan ennaltamääriteltyjen ehtojen mukaisesti.
Essi@TeliaPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Vierailija kirjoitti:
TeliaPartio kirjoitti:
Essi@TeliaPartio
Jos nyt ymmärrän termit (ja asennusohjeet) oikein niin en ole aikeissa rootata laitetta, vaan ainostaan asentaa siihen kolmannen osapuolen Android.
No just sitähän sä olet tekemässä.
Ei sonera ole enää olemassakaan.