Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FinnVapen myymälöissä kuspäisimmät asiakkaat?

Vierailija
11.11.2018 |

Asioin silloin tällöin FinnVapen sähkötupakka-tarvikekaupassa Helsingissä. En voi kuin ihailla myyjien kärsivällisyyttä.

Valtaosa asiakkaista kuppaa kassalla luvattoman kauan. Ihmetellään ja puntaroidaan nesteiden eri aromien välillä, ja välineiden värisävyjen kanssa. Itsellä ihan näin jonottajana meinaa usein käämi palaa. Minulla on valmiiksi mielessä ihan tietyt jutut mitä sieltä olen hakemassa, ja yritän asioida mahdollisimman nopsaan, niin kuin yleensäkin ostoksilla ollessani. Kassan luona ei ole se paikka alkaa loputtomasti jahkaamaan ja niuhottamaan. ”Mutku mä tahtoisin tän vaporisaattorin turkoosina ja leopardi-kuvioisena!!!! Miks teil ei oo semmosta makuu mis ois piparkakkuu ja tiikerin balsamii???”Sit vaan jankataan siinä että kun ei oo, ei voi mitään, eikö joku muu kelpaisi jne...

Tajuttoman kranttua ja empiväistä porukkaa se asiakaskunta! Usein hävettää niiden uuvattien puolesta, ja käy sääliksi henkilökuntaa. Muilla kokemuksia tästä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käy eniten noita kaikista hörhöimpiä nörttejä ja sitten muotitietoisia pintaliitäjiä - molemmat tyypit osaavat olla varsin valikoivia ja tyylipuhtaasti minäminä-asenteella liikkeellä. Tarvitaan lisää meitä tolkun taviksia sinnekin.

Vierailija
2/3 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä käy eniten noita kaikista hörhöimpiä nörttejä ja sitten muotitietoisia pintaliitäjiä - molemmat tyypit osaavat olla varsin valikoivia ja tyylipuhtaasti minäminä-asenteella liikkeellä. Tarvitaan lisää meitä tolkun taviksia sinnekin.

Tolkun tavokset eivät harrasta tuollaista rahan tuhlaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan erikoisliikkeet ovat, että niissä saa miettiä mitä ostaa ja hyödyntää myyjän asiantuntemusta. Vaikea uskoa, että myyjiä tuollainen harmittaisi yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä