Mikä on kuukausipalkkasi?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orjan "palkka" 180 e kuukaudessa. Ei juuri naurata.
Missä ihmeessä työskentelet jos noin surkea palkka on?
Ap
Erään ketjun liikkeessä työkokeilun nimisessä orjuudessa. Vielä 2 viikkoa ja vtuttaa ankarasti. Ei se työttömyys sillä vähene että työkkäri tuputtaa orjia yrityksille.
Epäilen vahvasti että tuo 180 euroa ei ole kaikki mitä saat. Eli puhut muunneltua totuutta.
Työttömyyskorvauksen saan muutenkin eli tuon 180 saan kun orjailen 5 päivää viikossa. En tosin suostu tähän enää ikinä. Ennemmin otan vaikka ikuisuuskarenssin. Tämän shaiban käyn loppuun kun tuli luvattua.
Palkka on 2700, käteen verojen jälkeen jää 2000. Tuntipalkka ei ole kovin kummoinen kuitenkaan.. opetan ammattikoulussa ja tuntien valmiteluun yms.menee valtavasti aikaa. Opetan aloja, joihin ei ole juurikaan valmiita materiaaleja, kaikki pitää tehdä itse.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Ikää 58v. Eläke 800e. Joudun elämään mieheni siivellä😢
2150€ brutto, asiakaspalvelutehtävissä. Jotain muuta pitäisi löytää. Leppoisaa työtä muttei tuolla rahalla elätä perhettä.
10 000 €/kk brutto sis. autoetu + 10 % vuosibonus (12k)
Kuukausipalkkani on työnantajan maksama korvaus osaamisestani ja vapaa-ajan menetyksestäni. Nimensä mukaisesti, kyseinen korvaus tilitetään minulle kerran kuussa, euromääräisenä valuuttana.
Oliko tarpeeksi selkeästi kerrottu, mikä on kuukausipalkkani?
Kiinteä kk palkka 3320€, normi toimistotyö ja työaika.
n. 1200 e netto, tosin vastikkeetta.