Mitä tehdä kun toisessa sukassa iso reikä mutta toinen ehjä
Täältä tulin kysymään neuvoa kun olen ihan neuvoton ja aivot solmussa.
Kommentit (18)
Itse heitän tuollaisista pareista ehjän "reservivarastoon" ja reikäisen roskiin, sitten kun jostain toisesta parista tulee taas ehjä sukka ja toinen joutaa roskiin niin siinähän mulla on taas ehjä sukkapari. Edellyttää toki, että sukat suurinpiirtein samanväriset ja malliset.
Se on mysteeri, miksi toinen sukka kuluu nopeammin puhki. Parempi ostaa useampi pari samanlaisia. Reikiintyneet puuvillasukat käytän esim. nahkakenkien rasvaamiseen.
Käännä sen rikkinäisen reikä sisäpuolelle.
Voimia, sisko, tää on oikeesti ihan helppo. Leikkaat siitä ehjästä sukasta paikkapalan siihen rikkinäiseen sukkaan. Palan pitää olla vähän isompi kuin se toisen sukan reikä ja samasta kohtaa kuin missä se reikä on. Ja sitten vain kiinnittämään paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Käännä sen rikkinäisen reikä sisäpuolelle.
Joskus teenkin niin että käännän sen kantapään jossa reikä yleensä on niin tuonne etupuolelle.
Tämän nykyisen reiän halkaisija on noin 6cm.
Kylmillä ilmoilla voi laittaa kahdet sukat päällekkäin ja ne reikäiset alimmaiseksi. Myös eriparisukkia voi käyttää alimmaisina sukkina.
Tee siihen toiseenkin sukkaan samanlainen reikä niin ovat yhdenmukaiset, tai sitten vaan parsit sen reiän umpeen.
miten reiän voi kääntää sisälle??
Käytän reikäsukkaa kenkien pyyhkimiseksi kuiviksi kun tulen sateesta kotiin.
Hmm... onko tämä kompa? Yleensä sukassa on reikä, muuten on vähän vaikea saada jalkaa sinne. Onko sinulla siis priima sukkapari?
RashBranch kirjoitti:
miten reiän voi kääntää sisälle??
Oletko assi?
Hetä reikäinen sukka roskiin.Taletta ehjä.Laita kaapista muut sukat jalkaa.Joku päivä taas reikä toisissa sukissa. Joten saat parin sille yhdelle sukalle viimein.Eri paria olevat sukat on aina ollut muodissa ja osoittaa olet persoona joka ei massassa kulje.
Käytä reikäistä sukkaa pesurättinä. Luonnollisesti hieman likaisempiin hommiin eikä tiskipöydän pyyhkimiseen.
Ostan aina samanlaisia sukkia, rikki menneen voi heittää pois ja aina löytyy pari ehjälle sukalle.
LIeköhän AP miettinyt tätä asiaa tuolta 2018 lähtien vai mistä syystä hänelle vielä tänä päivänä annetaan ohjeita?
En tosiaan tiedä. Voimia.