Tunnetko ketään CrossFit-fanaatikkoja, joiden ulkomaan lomamatkatkin ovat treeniä-treeniä-treeniä...?
Kommentit (24)
Tunnen erään. Lomapaikassa on ensimmäiseksi tiedettävä, missä paikallinen CrossFit-sali sijaitsee. Lisäksi noudattaa erittäin tarkkaa vegaaniruokavaliota.
Juu, sanon naapurin rouvaa bionic-womaniksi, vetää jokapäivä mustassa sukkapuvussa tietokone ranteessa ja älypuhelin olkavarressa tyyliin Lara Croft.
Hyvässä vedossa näyttäisi olevan. Sisällä ollessaan crossfittaa omalla salilla.
Ei ole töissä, ukkonsa tienaa juorukalenterin mukaan 800.000/v.
Itse olen vauvan kanssa kotona,olen koukussa päivittäisiin vaunulenkkeihin.
Olen itse crossfit-harrastaja, ja joskus pitemmillä lomareissuilla käyn paikallisella salilla. Tunnen tottakai ihmisiä, jotka ovat fanaattisia harrastajia, mutta niitä nyt löytyy lajista kuin lajista.
Ei ne oikeasti treenaa niin paljon kuin luulisi. Instaramiin ei laiteta kaikkea.
Tunnen monia CF-harrastajia, mutta kukaan ei ota harrastustaan rennosti.
Instagramit täynnä treeniä ja ruokaa.
En tunne lajia, mutta ei minusta ole mitenkään fanaattista harrastaa lomareissullakin. Itsekin etsin paikallisen astangasalin kun reissaan, ja päivävaellusreitit. Liikunta on elämäntapa josta tulee hieno fiilis, miksei sitten lomallakin. Mitä siellä sitten pitäisi tehdä, lojua uima-altaalla lipittämässä drinksuja? No ei kiitos.
Nannakin treenaa aina lomamatkoillaan!
Crossfit ei ole tuttu laji, mutta toki lomallakin täytyy edes salille päästä.
Oma puoliso oli. Ekaa kertaa ulkomailla olisko ollut jotain vähän alle vuosi yhdessä. Mun drinkki oli liikaa ja mulle sen vatsalihasten treenaus loppui sitten siihen. Ei vaan jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Nannakin treenaa aina lomamatkoillaan!
Nanna treenaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lomalla voi lomailla?
Kunto alkaa laskemaan jo kahdessa viikossa. Miksi sinua haittaa se, että minä treenaan ympäri vuoden? Saan urheilusta energiaa ja hyvän olon, se kai lomassa on tarkoituskin. Tosin eri laji kyseessä.
Ne treenitossut löyhkää ihan järkyttävälle käsimatkatavaroissa.
Minä ratsastan, ja kuljetan oman heposeni mukaan lomille, viimeksi matkalla Kanarialle laiskimukset koneessa mulkoili pahasti aina kun heposeni alkoi turbulenssissa hirnumaan. Ei mahdu käsimatkahyllyyn ja ruumaan en laita, vaikka vähän haiseekin.
Harrastan lajia itsekkin mutta olen kaukana fanaatikosta. Mutta joillekkin elämäntapa siinä missä jollekkin ratsastus tai mikä muu hyvänsä. Ihme yleistystä.