Luulin Hanoi Rocksin musiikin olevan huonoa
Kommentit (16)
Mistä olit sellaiseen luuloon tullut?
Narkkarien satanistimusiikkia. Missä on nykyyän kaikki kunnolliset gospel bändit?
Andy skulaa kovaa skebaa !!! Hyvä Andy!
Hanoihan on valittu yhdeksi 80-luvun parhaimmaksi bändiksi.
Vierailija kirjoitti:
Andy skulaa kovaa skebaa !!! Hyvä Andy!
Kenen skeba on kovana?
Lähes kaikki 80-luvun musiikki on parempaa kuin se, mitä tänään tehdään. Mutta joo, hyvähän tuo oli, vaikka en mikään fani koskaan ollutkaan.
Kappaleet ei ole häävejä vaikka esitykset ihan kohtalaisia onkin. GNR voi olla kopsannut alkuvaiheen ulkonäkönsä noilta mutta kappaleentekijöinä ne on ihan suvereeneja.
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit eivät voi tajuta, että minulla meni yli 30 vuotta, että näin tämän musiikkivideon ensimmäisen kerran (tänään). Eipä sattunut vastaan aikanaan Levyraadissa XD
Ja kun kuuntelin sitä "musiikkia" pätkän, varmistui, että se ei ole huonoa. Se on aivan täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit eivät voi tajuta, että minulla meni yli 30 vuotta, että näin tämän musiikkivideon ensimmäisen kerran (tänään). Eipä sattunut vastaan aikanaan Levyraadissa XD
Itse olen 15v ja Hanoi on yksi lempibändeistäni.
Hanoi Rocksin suosio ei ole koskaan ollut valtavaa, mutta muusikot ovat arvostaneet bändiä kovasti ja monet bändit ovat pitäneet Hanoita 1 esikuvaan esimerkiksi Foo Fighters ja Guns Roses.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 15v ja Hanoi on yksi lempibändeistäni.
Pointti oli siinä, miten "helposti" nuo videot oli nähtävissä joskus 80-luvulla, kun telkkarissa oli kolme kanavaa ja joillain jopa vhs-videonauhuri (jossa meillä oli langallinen kaukosäädin).
Punkkarit ne vaan huutaa turhuuksien perään...