Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan Tinderissä tutkit profiilia ennenkuin annat sydäntä?

Vierailija
11.11.2018 |

Minuuteissa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-10 sekuntia mikä menee tarkistamiseen onko naisella lapsia. Jos on painan ruksia. Fiksuimmilla on kuvan alla lasta kuvaava hymiö.

Vierailija
22/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-10 sekuntia mikä menee tarkistamiseen onko naisella lapsia. Jos on painan ruksia. Fiksuimmilla on kuvan alla lasta kuvaava hymiö.

Naisen kuva ei merkitse mulle mitään. Samanlaisia tusinanaamoja. Ei kai joku usko että kemia selviää kuvan perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehellä ei ole ig ja facebook ollenkaan käytössä? Siksikö minä en saa sitten mätsejä ollenkaan?

Eri M36

Vierailija
24/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt koko sovellusta, mutta vaikuttaa siltä, että mitä enemmän naisella on kysyntää sitä tärkeämmäksi muodostuu miehen profiilin yksityiskohdat. Miehen pitää erottua kiinnostuksen kohteillaan ja luonteellaan, koska niitä hyviä kuvia tulee naisille eteen niin paljon joka tapauksessa.

Vierailija
25/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sairasta käytöstä jotenkin. En tiennyt että naiset ovat noin nirsoja. Itse katselen profiilia 1-10 sek, tekstin luen jos kiinnostaa ulkonäkö. Tekstit ovat vain aina sitä samaa ’travelling wine joga’-lässytystä. Mutta mitäs sitten, treffeillä tai chatissa voi tutustua.

Onko naisille tosiaan noin iso juttu tykätä? Pitää vaikuttaa profiilin perusteella mieheltä jonka kanssa voi olla loppuelämän? Ei kuulosta kovin realistiselta!

M36

Jonkunhan se on "karsinta" tehtävä, jos miehet sanovat laittavansa sydämen kaikille? Eikö tinderin idea nimenomaan ole löytää itselle sopiva kumppani? Mitä siitäkään tulisi jos matcheja kertyisi vaikkapa satoja, kuinka olisi aikaa jutella ja ilmeisesti käydä vielä treffeilläkin kaikkien kanssa, jotta voi löytää itseä kiinnostavan miehen/naisen.

Niin tiedän monen miehen tykkäävän kaikista. Itse toki karsin ja ehkä 25% tykkään.

Miten paljo sinä saat viikossa matcheja tuolla tavalla? Oletan että olet tuo ig fb tutkiskelija :). Itse saan ehkä kolme keskimäärin viikossa ja treffeille asti pari kolme kuussa.

M36

Huh, miten paljon sulle tulee mätsejä ja treffejäkin! Mulla ne parit mätsit mitä on tulleet ei ole olleet kiinnostuneita treffeistä :/

Eri M36

Vierailija
26/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kauaakaan, jos mies on ulkonäöltä samantasoinen kuin itsekin olen, eli ei mitään malliainesta. Toisinaan kiinnittää huomion se, jos profiilissa on jotain tavalla tai toisella erikoista ja sitten saatan jäädä hetkeksi tutkimaan. 

Vierailija
27/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen sekunissa huomaa onko ruma vai komea. Ja tekstillä ei ole mitään väliä vaikka olisit maailman ihanin ihminen, jos naama on ruma, et saa tykkäystä piste

Vierailija
28/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka urpo katsoo vain kuvaa? Eikö oikeasti kiinnosta ennen mätsäämistä vaikka onko toinen arvoiltaan aivan ääripäässä sinusta? Hän on vaikka kova kokoomuslainen (tämän voi toki päätellä esim. yrittäjästatuksesta tai kauppakorkeaopinnoista) ja itse olet vasemmalla, vihertävä humanisti. Hän tykkää extremelajeista, biletyksestä ja teknosta, itse pidät teatterista, patikoinnista ja lukemisesta. Hän on konservatiivi, sinä liberaali.

Kyllä nuo minulle kaikista eniten merkkaavat. Kunhan arvot ja kiinnostuksenkohteet kohtaavat, katson kuvia sillä silmällä ja jos nekin viehättävät, tykkään. Yleensä noista mätsi tuleekin, kun itsekin kerron olennaiset itsestäni profiilissa, eli samanhenkiset tykkäävät myös minusta.

Vierailija
29/29 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tinderiä, koska rakas löytyi kaveriporukasta, mutta aikoinaan:

Jos ensimmäinen kuva oli jotenkin luotaantyöntävä, pyyhkäisin tyypin poistoon kolmessa sekunnissa. (Esim. Kuvat joissa näkyy tupakan polttoa, alkoholia, liikaa paljasta pintaa tai sotkuinen koti taustalla)

Jos tyyppi vaikutti mielenkiintoiselta, tutkimiseen meni 10s-1min. Riippui kuvien ja tekstin määrästä.

N31