Uusi miesystävä tuntuu olevan vain ruoan perässä. :(
Olen tavannut yhden miehen vähän aikaa sitten. Pidän kokkaamisesta todella paljon, suorastaan rakastan kotiruokaa.
Tämä miesystävä pitää myös laittamastani ruoasta ehkä vähän liikaakin.
Viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että mies käy luonani vain saadakseen sapuskaa.
Kun tulee kylään, ekana kyselee: " Mitä sapuskaa olisi tarjolla?"
Onhan se hienoa, että ruoka kelpaa, mutta mua tämä tilanne on alkanut v*tuttaa aikalailla.
Olen sanonut tälle miehelle, että mun asunto ei ole mikään "kestitupa."
En edes halua enää nähdä häntä.
Kommentit (8)
Voisit ehdottaa että käytte välillä ulkona syömässä tai että on ukon vuoro hemmotella sua ja kokata välillä. Tai laitat välillä pöytään jtn valmislasagnea tms. Sittenhän sen näkee miten ukko reagoi.
Minulla oli aikoinaan tuollainen ”ystävä”. Söi ihan kipeästi, jääkaappi tyhjeni aina hemmon ollessa meillä. Hänen luonaan kun kävin piti minun viedä mennessäni omat eväät / ruoat.
Minulle riitti 2,5kk yhteistä taivalta!
Kolikon toinen puoli. Oot kertonut miehelle kuinka paljon tykkäät kokkailla, siitä ei oo sulle yhtään vaivaa ja joka kerta on ruokaa tarjolla. Mies on jo tottunut siihen, että aina on hyvää ruokaa tarjolla ja luulee sen kuuluvan diiliin. Nyt sitten uhriudut, vaikka sait ihan itse tilanteen aikaan.
Oletko käynyt hänen luonaan, onko hänellä kotonaan ruokaa? Voi olla, että käyttää kaikki rahansa johonkin typerään/turhuuteen ja syö pelkkää makaronia.
On se moukkamaista jos kylään tullessa kysyy, mitä on tarjolla. Vaikka kuinka olisi tiedossa että emäntä on innokas kotikokki, ei se tarkoita että aina kun nähdään on pöytä automaattisesti koreana.
Nähkää muuallakin kuin sinun luona välillä, kaupungilla tai miehen luona, niin tulee luontevasti muitakin tilanteita.
Ei tuollaiselle lokille tarvitse kokkailla. Ei jatkoon.
Tarjoaako edes maksamaan joskus kaupassakäynnit? Tai tarjoaako muuten sulle edes kahveja jos olette treffeillä muualla kuin kotonasi? Jos tapaatte vain luonasi, niin alkaisin siirtämään tapaamisia muualle, siinä varmaan selviää onko kyse pihistä tai persaukisesta lokkeilijasta, kuten nyt vaikuttaa.
No ei kai siinä sitten mitään, jos et pidä hänestä muutenkaan. Tai jos pidät, voisit pyytää häntä laittamaan ruokaa kanssasi tai tehdä jotain ankeampaa ruokaa.