Ovatko anopit vielä tällaisia?
90-luulla anopeilla oli vielä lyhyeksi leikattu permanenttitukka, kangashousut, matalakantaiset remmikengät, Marimekon unikkojakku (tai vastaava) ja he toivat tuliaisiksi pullakranssin sanoen: "astialla ei ole kiire, palauta sitten kun ehdit". Onko vielä näitä vanhanaikaisia anoppeja vai ovatko nykyajan anopit kaikki trendikkäitä farkkumimmejä tuliaisinaan havinainen luomukahvi tms.?
Kommentit (3)
Mun anoppi on lyhyttukkainen, ei permistä, pitää yleensä siftaavia ulkohousuja ja kevytuntsikkaa, kengät on mukavat kävelykengät, käyttää hienona ollessaan marimekkoa, aina meille tullessa mukana omat lakanat ja joku kakku/piirakka. Touhuaa, siivoaa, kiillottaa huonekasvien lehdetkin ellei häntä sido tuoliin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on lyhyttukkainen, ei permistä, pitää yleensä siftaavia ulkohousuja ja kevytuntsikkaa, kengät on mukavat kävelykengät, käyttää hienona ollessaan marimekkoa, aina meille tullessa mukana omat lakanat ja joku kakku/piirakka. Touhuaa, siivoaa, kiillottaa huonekasvien lehdetkin ellei häntä sido tuoliin kiinni.
Voi miten ihanaa kuulla, että anoppius on vielä ennallaan!
AP