Onko Eveliinalla latina verta? Vaikea uskoa että supi suomalaisella naisella on noin muodokas lantio ja pepun seutu.
Eihän hän missään leikkauksissakaan ole käynyt? Varmasti on jossain latina tai afrikkalaisverta.
Kommentit (54)
Kyllähän täällä suomessa on ihan laidasta laitaan vartaloita! Oon aito blondi, sinisilmäinen, niin suomalainen kuin olla voi...aina ollut luonnostaan muhkeampi ja pyöreämpi perse ja lantio, vaikka olen muuten sirorakenteinen ja lyhyt. Jalat lihaksikkaat. Ennen häpesin muotojani, mutta nykypäivänä näyttää olevan trendi ja monet haluaakin naisellisemman alavartalon.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä huussinnurkkaselfieitä!😅🤣
AV:n lukeminen kannattaa aina. Taas löytyi osuva, ajassa oleva ilmaus. Huussinnurkkaselfie.
Ihan perussuomalainen päärynävartalohan tuo on. Reitevä ja persevä. Minulla vastaava vartalomalli.
Tuohan on kuuminta muotia että on leveä lantio ja iso pylly. Ennen haluttiin thigh gapia ja anoreksia oli todella yleistä. Nykyään halutaan vaan lihottaa keinolla millä hyvänsä. hullua
Vierailija kirjoitti:
Heh, meidän pohjois-pohjanmaalaisessa suvussa lähes kaikilla naisilla on tuon malliset reidet/lantio.
Sama meillä.
Ja hirveä ahdistus siitä kun takamus ja reidet ovat liian suuret.
Anoppi aina kettuili vartaloni muodoista. Itse oli semmoinen poikamainen vartaloltaan vielä vanhanakin. Olisi varmasti pärjännyt mallina jos olisi sille uralle joskus halunnut.
Hoikka tyttö lihonut läskiksi. Ylipaino on epäterveellistä, ihan sama, miten se on kroppaan jakautunut.
Vierailija kirjoitti:
On hän ainakin aito.
Ei sitten mistään kohtaa. Eleet, ilmeet ja puhetyyli niin täysin apinoitua joltain tyhjäpäisiltä jenkkilän bimboilta.
Latina on kieli, jota käytettiin muinaisessa Rooman valtakunnassa. Senniminen lisänimitys on tietyillä alueilla Amerikassa.
Onko leikannut luomet tms? Kun kasvot näyttää silmien ja kulmakarvojen kohdalta aika erilaiselta kuin 5v sitten
Suomalaiset tuppaavat olemaan nimenomaan pyöreitä päästä varpaisiin.
Melkoisen kirea vyo. Nuori reiteva nainen. Sielta tulee esiin joku runsaahkomuotoinen venuspatsas kun ottaa vaatteet pois. Ei ole nykylatinoa nahnytkaan eika italialainen oikeastaan edes ole latino tai intiaani!
Ap taitaa olla aika nuori? Koska tuohan jos joku on perinteinen kan tasuomalainen vartalonmalli jos mikä. Karjala ja Itä-Suomi jne.
Ja olipa sille myös nämä varsin hauskat kielemme rikkautta kuvastavat ilmaisutkin valmiiksi, eli reitevä ja persevä.
Hienoa, että nykyisellään on esillä erilaisia vartalomalleja entistä enemmän versus yhteen muottiin ahdetut. :)
Suomalaisethan nimenomaan on tyypillisesti perseviä päärynöitä.