Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin taas varatun miehen kanssa Tinderissä

Vierailija
10.11.2018 |

Miten nämä niin usein paljastuu varatuiksi ja perheellisiksi? Tinder näyttää olevan täysi roskasovellus. Joko tyyppi on varattu tai sitten jollain tavalla ongelmainen ihminen. Menee usko löytää ketään oikeasti hyvää miestä. Tekee niin pahaa myös näitä tietämättömiä puolisoita kohtaan. Mies on salanimellä ja kaiken täytyy tapahtua salassa, silloin ei voi olla avoimesta suhteestakaan kyse.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei ole tasokkaita naisiaeikä miehieä - heidän ei tarvitse.

Vierailija
22/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut haluaa jännitystä ja vaihtelua. Vaikka olisi miten halukas ja seksikäs vaimo kotona, ei sekään riitä. Mies ei enää osaa nähdä puolisoaan kiehtovana käytyjen riitojen jälkeen ja arjen kiireen keskellä.

Äh, ihan paskaa.

99% pettävistä miehistä kertoo syyksi sen, etteivät uskalla/halua lasten takia lähteä, mutta olisivat eronneet jo aikoja sitten jos lapsia ei olisi. Ei heitä kiinnosta se kotona oleva puoliso enää millään lailla romanttisessa mielessä.

Kannattaisi miehen miettiä nämä asiat jo ennen lapsien hankkimista! Ihan ääliömeininkiä että ensin niin isketään se nainen josta leivotaan vaimo, vannotaan rakkautta ja sitten ei kestetäkään sitä mitä arki ja elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut haluaa jännitystä ja vaihtelua. Vaikka olisi miten halukas ja seksikäs vaimo kotona, ei sekään riitä. Mies ei enää osaa nähdä puolisoaan kiehtovana käytyjen riitojen jälkeen ja arjen kiireen keskellä.

Inhottavaa!

niin on!

Vierailija
24/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo tuollaisen kultapossun sitten lopulta jättää, niin voi sitä sydämen tuskaa ukolla sitten oijoijoi

Vierailija
25/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, ihan paskaa.

99% pettävistä miehistä kertoo syyksi sen, etteivät uskalla/halua lasten takia lähteä, mutta olisivat eronneet jo aikoja sitten jos lapsia ei olisi. Ei heitä kiinnosta se kotona oleva puoliso enää millään lailla romanttisessa mielessä.

Kannattaisi miehen miettiä nämä asiat jo ennen lapsien hankkimista! Ihan ääliömeininkiä että ensin niin isketään se nainen josta leivotaan vaimo, vannotaan rakkautta ja sitten ei kestetäkään sitä mitä arki ja elämä on.

Ei se ole noin mustavalkoista. Ihmiset voi mennä yhteen nuorina ja keskenkasvuisena ja muuttua paljon ikääntyessä. Mistäpä sitä muutenkaan tietää, mikä on rakkautta ennenkuin sen oikeasti kokee.

Vierailija
26/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo tuollaisen kultapossun sitten lopulta jättää, niin voi sitä sydämen tuskaa ukolla sitten oijoijoi

Oi joi joi elämä on julmaa

Vierailija
27/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, ihan paskaa.

Mukavuuden halua ja laiskuutta.

Vierailija
28/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme mykkäkoululaisia siellä nykyään on... Mätsejä tulee mutta kukaan ei sit vastaa viesteihin mitään, eikä poista mätseistäkään. Miksi ne edes vaivautuu?

Mulle ei tule edes mätsejä olisin ihan vapaa eronnut normaali mies, mutta eihän ne tykkäykset sitten tietenkään tulleet mun suuntaan.

Jännä miten nuo varatut sun muut sitten niitä kyllä saa.

M36

Vierailija
29/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme mykkäkoululaisia siellä nykyään on... Mätsejä tulee mutta kukaan ei sit vastaa viesteihin mitään, eikä poista mätseistäkään. Miksi ne edes vaivautuu?

Mulle ei tule edes mätsejä olisin ihan vapaa eronnut normaali mies, mutta eihän ne tykkäykset sitten tietenkään tulleet mun suuntaan.

M36

Eiväthän ne aina sitä profiilissaan kerro. Juttelun myötä tai treffeillä sitten muistavat kertoa moisen pikkuseikan, jos edes muistavat. Eli että itse saat selville asian vasta esim. Facebookista..

Vierailija
30/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Eiväthän ne aina sitä profiilissaan kerro. Juttelun myötä tai treffeillä sitten muistavat kertoa moisen pikkuseikan, jos edes muistavat. Eli että itse saat selville asian vasta esim. Facebookista..

Harmittaa vaan kun kuulee näistä ja itse sinkkuna jää ulkopuolelle koko treffailusta. Ei voi mitään.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme