Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty iloitsemaan kaverini raskaudesta

Vierailija
10.11.2018 |

Ampukaa, olen varmaan kamala ihminen.

Mutta itse yritin ekaa lastani 3v (tärppäsi hoidoilla) ja toista 2v. Nyt yksi heti raskautunut kaveri hehkuttaa raskauttaan ja hän on sitä tyyppiä että kehuskelee hedelmällisyydellään. Juu, olen ihmeissäni kuinka sillä edes voi kehuskella.

Toisekseen hän on juuri mennyt naimisiin, saanut unelmien vakityön ja kaikki muutenkin tosi hyvin. Talonkin he saivat ostettua hyvältä alueelta. Itse olen sitemmin eronnut lasten isästä yms ja olen saanut kuulla kuinka huono äiti olen.

Tuntuu, että osa tästä miksi en ole menestynyt elämässä johtuu juuri siitä, että kaikki keskittyminen meni parikymppisenä niihin lapsettomuushoitoihin. Siihen "sitten kun" elämään. Samalla meni myös säästöjä ja terveyttä henkisesti kun fyysisestikin.

En tiedä miksi heti raskautuva ihminen jolla on kaikki täydellisesti tuottaa minussa tämmöistä ketutusta!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkiminen on huonoa käytöstä. Hedelmällisyydellä leuhkiminen lapsettomuustaustaiselle on erittäin huonoa käytöstä.

Vierailija
22/27 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa välillä ketuttaa ja tuntea kateutta. Se on inhimillistä. Minua ärsyttää kaikki keuliminen omalla erinomaisuudella, oli se sitten hedelmällisyys tai joku muu asia. Saa olla ylpeä, mutta ei saa nousta hattuun. Itse tulin helposti raskaaksi, mutta kaikki ystävistäni ei ole olleet yhtä onnekkaita. Ei tulisi mieleenkään hehkuttaa omaa hedelmällisyyttäni heille. Hienotunteisuus kuuluu myös ystävyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa välillä ketuttaa ja tuntea kateutta. Se on inhimillistä. Minua ärsyttää kaikki keuliminen omalla erinomaisuudella, oli se sitten hedelmällisyys tai joku muu asia. Saa olla ylpeä, mutta ei saa nousta hattuun. Itse tulin helposti raskaaksi, mutta kaikki ystävistäni ei ole olleet yhtä onnekkaita. Ei tulisi mieleenkään hehkuttaa omaa hedelmällisyyttäni heille. Hienotunteisuus kuuluu myös ystävyyteen.

Ap on ottanut nokkiinsa myös talosta sun muusta. Tämä oli nyt vain se millä hän oikeuttaa kaiken itselleen.

Vierailija
24/27 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuhkiminen on huonoa käytöstä. Hedelmällisyydellä leuhkiminen lapsettomuustaustaiselle on erittäin huonoa käytöstä.

Myös täydellinen elämä on kielletty.

Vierailija
25/27 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty iloitsemaan kaverin raskaudesta, koska et pysty iloitsemaan omista asioistasikaan.

Tämä osuukin varmasti ainakin lähelle totuutta.

Vierailija
26/27 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että osa tästä miksi en ole menestynyt elämässä johtuu juuri siitä, että kaikki keskittyminen meni parikymppisenä niihin lapsettomuushoitoihin. Siihen "sitten kun" elämään. Samalla meni myös säästöjä ja terveyttä henkisesti kuin fyysisestikin.

Miten tämä ap kuulostaa jotenkin uhrilta?

Vierailija
27/27 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toisen onni minulta/sinulta pois? Mä en osaa olla kateellinen, siis ihan oikeasti. Toki joskus joku asia mua harmittaa mutta toisiin vertaamisen olen unohtanut ajat sitten. Suomalainen kansanpiirre on kateus ja kyräily.

Eikö ole hienoa, että jollakin joskus on asiat hyvin?