Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietätte isänpäivää?

Vierailija
10.11.2018 |

Miten te aiotte viettää isänpäivää? Meillä on vielä avoinna, kun en tiedä, mitä vaimo keksii minulle.. Mitä te luulette, mitä keksii? Minun lupaukseni isänpäivänä on, että olen parempi isä lapselle. Olen mukana enemmän ja huolehdin asioista, mitä isänä olemiseen kuuluu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia niin päivä muiden joukossa.

M36

Vierailija
2/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on kuollut.

Ei, en keksi miehelle isänpäiväohjelmaa, se on lapsen homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä teemme lasten kanssa brunssin isukille ja nautiskelemme aamusta pitkän kaavan mukaan. Lahjaksi isä saa minulta tähdetöntä Jallua ja lapsilta vastamelukuulokkeet. Illalla paistelen sisäfileepihvit ja juomme pullon punaviiniä lasten mentyä unten maille. Toivottavasti tykkää, on kuitenkin aivan huippuisä lapsille ja aviomies minulle.

Vierailija
4/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pekonia, salaattia ja munakasta. Päivällä vien syömään. Lapselta saa kortin, minulta pienen lahjan. Ei seksiä koska ei sitä halua.

Vierailija
5/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun isän kahville.

Vierailija
6/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaamme äitini kanssa Kolmen ruokalajin päivällisen

Vierailija
7/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaspöytä varattu ravintolasta.

Vierailija
8/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi keittää kaljupääkahvit. Lapselta kortti.

Vierailija
9/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla pekonia, salaattia ja munakasta. Päivällä vien syömään. Lapselta saa kortin, minulta pienen lahjan. Ei seksiä koska ei sitä halua.

Ja antaisin mielelläni seksiä mutta mies ei halua.

Vierailija
10/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivällä teemme lasten kanssa brunssin isukille ja nautiskelemme aamusta pitkän kaavan mukaan. Lahjaksi isä saa minulta tähdetöntä Jallua ja lapsilta vastamelukuulokkeet. Illalla paistelen sisäfileepihvit ja juomme pullon punaviiniä lasten mentyä unten maille. Toivottavasti tykkää, on kuitenkin aivan huippuisä lapsille ja aviomies minulle.

Kuulostaa todella tylsältä . Itse en arvostaisi isänä tuollaista. Perus isänpäiväkortti, jonka lapsi on tehnyt on kaikkein paras lahja eikä mitkään äidin ostamat ja valitsemat kuulokkeet. Ja tuo tarjoilu.. missä kakku, kahvit?

Vierailija
11/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Ja isääkään ei oo?

Vierailija
12/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Isä ja äiti lähtivät reissuun. Lahjan annan kun tulevat reissusta mutta tällä kertaa ei tule sen ihmeellisemmin juhlittua.

Vierailija
13/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella tylsältä . Itse en arvostaisi isänä tuollaista. Perus isänpäiväkortti, jonka lapsi on tehnyt on kaikkein paras lahja eikä mitkään äidin ostamat ja valitsemat kuulokkeet. Ja tuo tarjoilu.. missä kakku, kahvit?

Ei ole jamppa tainnut montaa kertaa käydä brunssilla, enkä ihmettele. Missä kakku ja kahvit? :D Oliskos siellä brunssilla.

Vierailija
14/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tylsä. Meillä lapsi tekee voileivät isälle, vie oman tekemän kortin ja avaimenperän. Leivoin kakun lasten kanssa. Miten punaviini liittyy isänpäivään ? Eikö se ole lastesi isä eikä oma isäsi? Jännä, ettei edes isänpäivää voi viettää ilman alkoholia . Isäinpäivä on isäinpäivä eikä ryyppyjuhla!

Vierailija
15/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tylsä. Meillä lapsi tekee voileivät isälle, vie oman tekemän kortin ja avaimenperän. Leivoin kakun lasten kanssa. Miten punaviini liittyy isänpäivään ? Eikö se ole lastesi isä eikä oma isäsi? Jännä, ettei edes isänpäivää voi viettää ilman alkoholia . Isäinpäivä on isäinpäivä eikä ryyppyjuhla!

Tehdäänkö siten, että keskustellaan asiasta sitten kun osaat käyttää välimerkkejä ja olla jättämättä turhia välilyöntejä? Kiitos, hei!

Vierailija
16/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teitte isäinpäivänä lapset? ” No, isi ja äiti joi viiniä ja annettiin isille nappikuulokkeet ” 😳

Vierailija
17/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä piireissä on aina syytä korkata pullo tai pari.

Vierailija
18/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Ja isääkään ei oo?

Ei

M36

Vierailija
19/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun niin kauan kuin unta riittää. Soitan herättyäni miehelleni ja toivotan hyvää isänpäivää. Sitten vamaan pulahdan uima-altaaseen, syön aamiaisen kaikessa rauhassa, jonka jälkeen lähden golfaamaan ja syön myöhäisen lounaan klubilla. Sitten kotiin, suihkuun, katson ehkä leffan, teen käsitöitä, menen uudelleen uimaan tai mikä nyt sattuu huvittamaan.

Yksi lapsista on kutsunut isänsä syömään ja luultavasti muutkin lapset kokoontuvat sinne.

Näin meillä vietetään isänpäivää eri maissa asuen.

Vierailija
20/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapset tulevat käymään (21-, 23-, ja 25-v), kun asuvat jo kaikki omillaan, mennään porukalla ravintolaan syömään ja sen jälkeen hautausmaalle viemään kynttilät isoisien haudoille, siis mun ja miehen vanhemmat ovat kuolleet. Siinähän se.