Tunnetko ketään joka ei meikkaa koskaan?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Itseni. En ole koskaan meikannut. Miksi vaivautuisin niin tekemään?
No jos se on vaivautumista, niin et miksikään. Joistakin se on vain hauskaa tekemistä.
Enemmän ihmettelen niitä joiden itsetunto ei kestä meikittä oloa. Todella säälittävää porukkaa, joka tyhjän takia haaskaa aikaansa ja rahaansa.
18-vuotias tyttäreni ei meikkaa, vaikka onkin hyvin tyttömäinen/naisellinen. Olen joskus ostanut hänelle meikkejä, mutta ei ole vaan innostunut ja se on mielestäni ok asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on vaivautumista, niin et miksikään. Joistakin se on vain hauskaa tekemistä.
Tämä hauskuus aspekti on minusta täysin käsittämätön. Mieluummin harrastan jotain järkevämpää toimintaa.
En meikkaa ikinä. En nypi kulmakarvoja. En tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta lestadiolaista naista. He eivät meikkaa koskaan. Monet kyllä luonnonkauniita ja sellaisia herttaisia. Kauniit, jopa seksikkäät vaatteet ja kivat kampaukset tekevät toki ihmeitä myös.
Itse siis en ole lestadiolainen ja meikkaan kyllä, ihailen vaan noiden luonnonkaunistakin lookia.
Ovat hyviä ottamaan suihin, koska esiaviollinen seksi kielletty
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa ikinä. En nypi kulmakarvoja. En tee mitään.
Ovatko pillukarvat jo letillä?ooohhh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hauskuus aspekti on minusta täysin käsittämätön. Mieluummin harrastan jotain järkevämpää toimintaa.
Niin? Sinä ehkä sitten harrastat sen puoli tuntia päivästä jotakin muuta, ehkä nukut, katsot telkkaria tai lenkkeilet tms. En minäkään sinun tekemisiäsi kyseenalaista, vaikka en lenkkeilyä tai tv:n katsomista järkevänä tai mukavana pidä. Mutta satun ymmärtämään, että _jokainen_ tykkää eri asiasta. Eikö ole myös niin käsittämättömän uskomatonta, että joku tykkää uimisesta, autojen korjaamisesta, syömisestä tai jopa sukkien kutomisesta! Ei minustakaan.
Itseni. En vain ole löytänyt meikkejä, jotka ei vetäisi ihoa ruvelle, tai saisi silmiä vuotamaan ja punoittamaan, joten luovutin jo vuosia sitten. En viitsi tuhlata rahoja meikkeihin, jos en niitä sitten pystykään käyttämään. Kulmat kyllä nypin, ja leikkautan hiukset säännöllisesti.
Minut itseni, ei ole ikinä meikit kiinnostaneet. Miksi vaivauta meikkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Ei mitään ajatuksia, miehiä riittää niin miksi sitä meikkaamaan
-------
No ei kai sitä miesten takia meikata muutenkaan? Kumma ajatus.
Tiedän erään vanhemman naisen, joka ei koskaan meikkaa, mutta samalla valittaa ihonsa epätasaisuutta ja silmänalusiaan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen niitä joiden itsetunto ei kestä meikittä oloa. Todella säälittävää porukkaa, joka tyhjän takia haaskaa aikaansa ja rahaansa.
Ai tämä on itsetuntokysymys? :D Minäkin meikkaan joka päivä, mutta esimeriksi uimahallin jälkeen voin täysin mielin mennä ilman meikkiä Prismaan sun muihin. Rahaa toki menee meikkeihin vähäsen enemmän kuin silloin jos en meikkaisi. Toisaalta taas esimerkiksi ystäväni jääkaappi, kaapit ja pöydät notkuu aina täynnä ruokaa. Voisin itsekin ihmetellä, että eikö vähemmällä määrällä ruokaa pärjää jne.
Väitän myös, että ketä tahansa käyttää päivstään sen ajan, mikä meikkaamiseen menee johonkin turhaan.
Tiedän aika monta ei-meikkaavaa miestä ja lasta. Enkä yhtään ihmettele mikseivät meikkaa.
Suurin osa tuntemistani ihmisistä, myös naisista, ei meikkaa koskaan, minä mukaan lukien. Ei ole mitään uskonnollista tms. syytä, meikkaaminen nyt vain on epäekologista, epäterveellistä ja kallista. Aikaisemmin meikkasin paljon, nyt tuntemattomienkin meikatut kasvot näyttävät oudolta, oikeita piirteitä hakee meikin alta.
Tunnen montakin. Esimerkiksi isäni, veljeni, ex-mieheni ja nykyinen miesystäväni.
Tunnen montakin. Työkavereista juuri kukaan ei meikkaa. Itse meikkaan, koska näytän kauniimmalta ja virkeämmältä meikin kanssa. Meikkaan aamuisin noin 3 minuuttia, enkä lisäile meikkiä päivän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias tyttäreni ei meikkaa, vaikka onkin hyvin tyttömäinen/naisellinen. Olen joskus ostanut hänelle meikkejä, mutta ei ole vaan innostunut ja se on mielestäni ok asia.
Ihana äiti olet tytöllesi :) Minun äitini ei koskaan ymmärtänyt eikä hyväksynyt sitä ettei mua kiinnostanut laittautuminen yhtään, eikä vieläkään. Näteistä vaatteista kyllä tykkään ja niitä ostelemme yhdessä.
Jep. Minä. Olen kaunis näin. Samaa mieltä on muutkin. Hiuksia laitan, vaaleat, pitkät ja paksut.
Ja pukeudun nätisti.