Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka ei meikkaa koskaan?

Vierailija
10.11.2018 |

Mitä ajatuksia? Tiedätkö syyn miksi ei meikkaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ei mitään ajatuksia, miehiä riittää niin miksi sitä meikkaamaan

Vierailija
2/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. En jaksa meikata. Kulmakarvat vain on siistitty microbladingilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta lestadiolaista naista. He eivät meikkaa koskaan. Monet kyllä luonnonkauniita ja sellaisia herttaisia. Kauniit, jopa seksikkäät vaatteet ja kivat kampaukset tekevät toki ihmeitä myös.

Itse siis en ole lestadiolainen ja meikkaan kyllä, ihailen vaan noiden luonnonkaunistakin lookia.

Vierailija
4/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni. En jaksa meikata. Kulmakarvat vain on siistitty microbladingilla.

Minäkään en jaksa meikata. Kulmat nypin.

Vierailija
5/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita. Varsinkin miespuoliset kaverit harvoin meikkkaavat.

Vierailija
6/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mm. mieheni.

Vierailija
7/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan hyvin harvoin. Aikaisemmin enemmän mutta nykyään en enää viitsi vaivata itteäni. Ja olen sitä paisti huomannut että moni ikäiseni on paremman näköinen ilman meikkiä. Meikki usein vanhentaa.

Vierailija
8/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En vaan jaksa.

Vierailija
9/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuoret naiset on paljon kauniimpia kun eivät meikkaa. Meikki tekee monesta kovan ja kylmän näköisen. Tosin se kai on nykyisin usein tarkoituskin.

Vierailija
10/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kulmat laitatan kasvohoidon yhteydessä.

Vierailija
11/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joku söpö aasialainen ja näyttää 100% paremmalta kun me meikatut valkoiset naiset :(

mä haluan olla myös aasialainen että ei tarvi meikatta

Vierailija
12/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa, enkä ikinä ole meikannut. Joskus nuorempana (noin 20 vuotiaana) käytin joskus puuteria, enää en sitäkään. Hiusten pesu on mun kauneudenhoitoa. No ylähuulen haivenet nypin kyllä pinseteillä. Muuta en viitsi tehdä. Onneksi mulla on varsin hyvä iho, ei tarvii ajatella näppyjen peittelyä.

N. 40

Vierailija
13/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. En ole meikannut ainakaan vuosikymmeneen. Ei ole mitään semmoisia tilaisuuksia, ei töitä, kunhan kaupassa käyn.

Ja kun iho on niin kuiva että puuteri vain tuo sen esiin, ja silmäripsetkin ovat jotakuinkin lähteneet, niin en tiedä mitä meikkaisinjos joskus olisi jotkut juhlat.

Nuorena oli niin huono iho etten poistunut huoneestani ilman sentin pakkelia, myöhemmin ei ole oikein jaksanut kuin erikoistilaisuuksiin, joita siis nykyään ei ole.

Vierailija
14/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, se vain jäi jossain vaiheessa. Enkä tahdo että mukavuuteni itseni kanssa riippuu meikkaamisesta. Tottakai jos joskus tulee sellainen olo, niin sitten meikkaan. Mutta eipä ole sellaista oloa vielä tullut.

N24

Vierailija
15/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. En ole koskaan nähnyt häntä meikit naamassa. Nuorenakaan ei meikannut. Eikä ole lestadiolainen.

Vierailija
16/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen täysin meikkaamatta, yleensä laitan bb-voidetta kasvoille enkä muuta ja joskus meikkaan enemmän. 50% meikittä, 40% bb-voide ja 10% kunnolla laastia.

Näin vanhempana leidinä olen todennut, että esim. tummanpunainen huulipuna tekee minusta ihan mummon näköisen ja vahva meikki helposti vanhentaan. En myöskään ymmärrä miksi minun superkalvakkana blondina pitäisi omata tummat kulmat ja ripset, olen mieluimmin tällainen perunaviikinki vaaleilla karvoilla. Minusta vaaleissa piirteissäkin on kauneutta. Hmm hmm, tämä on varmaan sitä itsensä hyväksymistä.

Ihailen kyllä kauniita ihmisiä ja hyvin tehtyä meikkiä, mutta en kummastele meikittömyyttäkään. Ihan jokaisen oma asia.

Vierailija
17/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lesbon tiedän, muut tuntemani eivät meikkaa arkena mutta juhliin kyllä.

Vierailija
18/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme työpurukan naisten kesken (tekniikka/fysiikka/matematiikka-akateemisia) Naisten kympillä joskus 12 vuotta sitten. Saimme kaikki varustekassin mukana Lumenen ripsivärit. Käytin omaani harvakseltaan juhlatilaisuuksissa ja se loppui 6 vuoden jälkeen. Ihan vitsinä lähetin porukalle kysymyksen, olisko kellään käyttämättä sitä lahjaksi saatua ripsaria. Löytyi kolme! Ollaan kaikki asiantuntija-ammatissa. Työpaikalla naisista meikkaa ehkä 5%.

Vierailija
19/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Ei mitään ajatuksia, miehiä riittää niin miksi sitä meikkaamaan

:DD No ihan hyvä ettet meikkaa, jos sen miehiä varten tekisit.

Vierailija
20/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä oikeestaan. Mummoni ja tätini ainoa varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi