Mikä on tekosyysi käyttää invalideille merkittyä parkkipaikkaa kun sinulla ei ole invamerkkiä ja olet muuten terve?
Kommentit (28)
Mainio Mannekiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen must-alainen.
Minä myös!
Hai sie säilytit jälkipolville. Jambo!
Olen pari kertaa palauttanut lainassa olleen auton invapaikalle. Auton omistaja eli isäni on oikeutettu invapaikan käyttöön ja hänelle on helpointa ottaa auto seuraavalla kerralla siitä taloyhtiön invapaikoilta (joista toinen on siis ihan hänelle "varattukin", toinen invapaikoista on yleisessä käytössä).
Siinäpä sa ainoa syy, miksi olen invapaikalle pysäköinyt.
Koska olen manne! Yleensä parkkeeraan suoraan etuoven eteen. Invapaikat on liian kaukana
Perhepaikoille pysäköivät ovat myös ärsyttäviä. yleensä jään odottamaan kun nousevat autosta ja kysyn että unohtuiko lapset kotiin vai mihin?
Vierailija kirjoitti:
Perhepaikoille pysäköivät ovat myös ärsyttäviä. yleensä jään odottamaan kun nousevat autosta ja kysyn että unohtuiko lapset kotiin vai mihin?
Hauskaa vaikka ei olekaan totta.
En itse pysäköi noille, mutta kyllä niitä mielestäni on usein suhteessa liikaa. Jos on kymmenen parkkipaikkaa niin tarvitseeko niistä kolme olla invapaikkoja? Yleensä invapaikat on tyhjiä.
Aiheetta invapaikkaa käyttävien lisäksi on toinen ryhmä jota inhoan. Ne jotka parkkeeraavat auton huoltoaseman oven eteen/ruokakaupan oven eteen jne. Sitten autosta kipaisee nuori mies käymään "äkkiä" asioilla ja siksi auto jätetään pahimmillaan vielä käyntiin. Eli kaikki muut kulkijat joutuvat kulkemaan pakokaasupilven läpi mennessä/tullessa ja lisäksi kiertämään juuri oven edessä olevaa autoa.
Nuo ärsyttävät kovin mutta olen lohduttanut itseäni ajattelemalla että vaikka näillä näyttää olevan terveet jalat niin ehkä heillä on päässään sitten todella pahaa vikaa. Ja joutuvat elämään sen loppuelämänsä sen vian kanssa (aina se elämä ei ole pitkä jos myös ajaa kuin idiootti).