Näytän alkukantaiselta
Niin, otsikossa se tulikin. Näytän ihan alkukantaiselta ihmiseltä otsani takia. Se on tismalleen samanlainen kuin heidelberginihmisillä. En viitsi leikata otsatukkaa kun se ei oikein sovi muuten. Minua on haukuttu aina apinan näköiseksi. :(
Kommentit (8)
Auttaisiko meikki? Oikeanlainen contour?
Tuo näkyy olevan aika yleistä suomalaisilla. Ei näytä hirveän pahalta, saa tosiaan otsiksella piiloon hyvin.
Ei tähän oikein contourit auta, kokeiltu on. Aloituksessa jo totetsin ettei otsatukka sovi minulle. Näytän ihan kamalalta erityisesti sivulta päin katsottuna. Itkettää katsoa peiliin. Saa koko naaman näyttämään niin raskaalta ja silmät ja kulmat jotenkin roikkuu. :( Olen kuitenkin vasta 16, että en ihan vanhaltakaan haluaisi näyttää.
Ehkä olet ylikriittinen.
Kieltämättä sekä täällä että Espanjassa (!) on jotenkin "alkukantaisemman" näköistä porukkaa keskivertoeurooppalaista enemmän. Siis sellaisia, joilla kulmakarvojen alla oleva luusto on harjamainen ja nenän ja suun väli on pitkä ja leuka pieni. Makuasioista ei sovi kiistellä, mutta itse pidän sellaisesta italialaistyyppisesta kauneudesta enemmän (voimakas leuka, nenän ja suun välinen etäisyys lyhyt ja suora, kapea nenä).
Kuvahakuun Amy Slaton niin saatte vähän vinkkiä siitä miltä näytän.
Ap
No tuo Slaton näyttää keharilta ja on överiobeesi, tuskin sä nyt noin pahalta näytät ja jos olet läski niin laihdutus auttaa.
Joo en ole läski mutta otsa näyttää samalta. :D
Ap
Otsatukka auttaisi.