Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt mistä se pissahädän tunne suuseksissä johtuu, ei ainakaan orgasmista

Vierailija
09.05.2006 |

kun se alkaa heti kun mies aloittaa " sen" . Arvatkaa loppuuko lyhyeen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun " tunne" tulee en ole edes kovin kiihottunut. Se ei tod. ole vasta lähellä huippua! Vaan heti suuseksin alettua, sitä paitsi en ole koskaan tuntenut tuota tunnetta edes orgasmia edeltävänä..

Vierailija
2/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiselle gynelle, mikäli edes KEHTAAN mennä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi kyllä kun vain maltat odottaa. Minulla tunne kestää korkeintaan 10-15 sek. KÄy varulta vielä pissalla ennen seksiä, niin ei vahingossakaan lirahda. :)=

Vierailija
4/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en usko et korvien välissäkään on koska muuten olen kyllä nauttinut.

Vierailija
5/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se pissihädän tunne tulee silloin kun alkaa kiihottua - tai jotain sinne päin... Joka tapauksessa ihan normaalia, mutta uskon että tosi inhottavaa. Meinaan sama juttu minulla. Menee kyllä ohi itestään, mutta toisaalta kun sitä rupee ajattelemaan, niin tuntuu että mielessä ei pyöri muu kuin se pissahätä....että kyllä fiilikset katoaa. Mutta eiku vessaan ja homma jatkuu

Vierailija
6/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se tunne ei ole pissahätää, vaikka siltä tuntuukin

Vierailija
7/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ennekään ole tuntunut tältä vaikka mies nuolee samaa tahtia :))) täytyy varmaan kokeilla uudelleen jos vaikka...

Vierailija
8/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä kieli kun yltää nuolemaan G-pisteen päältä

Vierailija
9/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim itselleni tulee joskus hirveä pissahädän tunne, jos esim. kävellessäni jossakin joudun vastaamaan puhelimeen hätäisesti, niin samalla tulee kauhea tarve päästä pissalle, vaikka todellisuudessa ei pissahätää olekaan.

Se on jotain paniikkia ja voi ilmetä minkä asian yhteydessä tahansa.

Ei kyllä sulla varmaan ole siitä kysymys, liittyy varmaan johonkin fyysiseen asiaan jos se tulee silloin kun mies jo nuolee.

Vierailija
10/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää asia vaivaa todellakin, sillä ennen olen nauttinut siitä ja nyt en saa edes sitä orgasmia... kivaa ei oo varmaankaan jos lorahtaa miehen suuhun... yöks.. ja sillä ei ole mitään tekemistä orgasmin kanssa, sillä tämä tunne alkaa heti, ja aikaisemmin sitä ei ole ollut millään muotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi