Kuinka kauan olet kakalla?
Oon mies ja istun kakalla noin 40-60 minuuttia. Vaimo ihmettelee että mikä mulla siellä kestää. Yleensä otan kakalle puhelimen mukaan ja luen kaikkia keskusteluita tästä vauva.fi sivulta. Oon nyt kalalla ja oon ollu täällä vissiin kohta tunnin. Ei oo edes peräpukamia tullut koskaan. Kuinka kauan te istutte vessassa?
Kommentit (36)
Oletteko laiskoja vai mitä? Miksi ihmeessä jäätte vessaan nuuskimaan paskaanne noin pitkäksi aikaa? HYI!
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että hoidatteko kakalla käynnin alta pois ja luette lehteä sen jälkeen vai mikä idea siinä lukemisessa on? :D Ymmärrän jos on vatsa kovana, mutta tuskin sentään kaikilla.
Mä luen keskusteluita ennen kakkaamista ja kakkaamisen jälkeen.
Ja missä välissä pyyhit hanurisi? Vai istutko pöntöllä vartin ilman perseen pyyhintää tai pesua, kikkareet karvoista roikkuen?
Pyyhin heti kakkaamisen jälkeen ja sen jälkeen istuskelen siellä vielä helposti 20-30 minuuttia.
Oon ollu paskalla jo melkein 30 minuuttia mut ei pysty lähteen täältä ku tuntuu hyvältä istuu paskalla.
Samalla luen näitä keskusteluita
24 tuntia. Mulla on peitto ja tyyny mukana.
Luen samalla kirjaa/lehteä ja riippuu ihan kuinka hyvä kirja/ehti kyseessä. Joskus vaan sen ajan että saan tarpeeni tehtyä joskus ehkä 15 min.
Tää on joku miesten eturauhaseen liittyvä juttu tää kakkaamiseen liittyvä mielihyvä (ja sitä myötä kuvitelmat että varmasti naisiakin kiinnostaa peräröörijutut kun se itseä niin kivasti kihelmöi) ja pöntöllä istuessa sitä fiilistä/tunnelmaa/kokemusta ikään kuin pidennetään.
Ei muuten kukaan täysipäinen istu huvikseen peräreikä levällään omaa ulosteen käryä haistellen.
Mulla menee se keskiverto 13 sekuntia vai mikä se nyt oli. Istun, kakkaan, pesen perCeeni ja käteni ja lähden. Suolisto ja ruokavalio on kunnossa eikä kiinnosta muhia omissa kakoissa yhtään pidempään kuin on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Joskus saatan olla kolmekin tuntia, jos otan ruokaa mukaan.
Läpiruikku😄
Vierailija kirjoitti:
10-60min
Onko sun elämän työ säilöä kaikki tyhmät aloitukset, ja sitten siellä paskalla istuessa perseesi lisäksi kaivella myös puhelimestasi nämä uudestaan esille.
Sen mitä pellolla menee, lietelantaa ripuloidessa tankillisen ajaa ehkä tunnissa pellolle ja sit voikin mennä sisälle paskanhajuisena lepäämään.
Kotona minimit, töissä saatan viettää 10 - 15 minuuttiakin et saa tauon.
Vierailija kirjoitti:
Aihe ja kirjoitustaito mukavasti synkassa taas, "Vierailia nro.1078565".
Johtuu varmaankin siitä, että ajattelukyky ja kieli kehittyvät yhdessä, tai jäävät kehittymättä. Aihepiiri on kolmivuotiaan tasoinen, kun on juuri keksitty, miten tehdään kakka.
Yleensä trollauksessa on kyse lukijoiden tasosta, jotka ovat jääneet 3-vuotiaiden tasolle kun eivät ymmärrä trollien vivahteita.
Mulla menee myös aika kauan, jopa tunnin, varsinkin, jos on netti ja eväät mukana (yleensä voileipiä ja kahvia termarissa).