Danny ja Erika esittävät yhdessä Tahdon sulle olla hyvin hellä kappaleen
KIERTUEELLA kuullaan ensimmäistä kertaa 16 vuoteen Tahdon olla sulle hellä. Vuoden 1977 kultasingle oli Dannyn ja hänen duettopartnerinsa Armi Aavikon valtaisa jättihitti.
– Armin kuoleman jälkeen olen esittänyt kappaleen vain kerran. Esitin kappaleen Hartwall-areenan konsertissani vuonna 2002. Tuolloin Armi esiintyi videoscreenien kautta yleisölle ja minä duetoin. Silloin päätin, etten enää sitä esitä, koska se ei ollut minun lauluni yksin.
Erika myöntää, että kappaleen esitys ensimmäistä kertaa jännitti häntä sen historian vuoksi.
– Tämä on kuitenkin minulle itselleni niin kaukainen asia. En ole elänyt sitä aikaa ja minulla ei ole sitä mielikuvaa tai fiilistä, millaisena biisi koettiin silloin. On ihanaa, että Dannylle tulee nyt iloinen fiilis vanhasta hitistä, joka on ennen tuonut vain surullisia muistoja mieleen Erika sanoo.
Kommentit (31)
Olin vuonna 1977 jo 9-vuotias ja tuo oli silloin iso hitti. Tulee sellainen fiilis nyt että Erika on reinkarnoitunut Armi....!
Danny. Vanha mies elää nuoren naisen kautta oman nuoruutensa jonkinlaista päähänpinttymää.
Onko Danny rikas. Jääkö Erikalle paljon omaisuutta kun Danny kuolee.
Rahaa on! Mutta suurin yllätys on, että Erika on MIES!
Mielestäni tuo Erika on tietyissä kuvakulmissa aivan nuoren Armi A:n näköinen. Ikisesti muistoissamme kaunis Armi, Miss Suomi -77. Kevyet mullat Armille.
Transu Karvakuono kirjoitti:
Rahaa on! Mutta suurin yllätys on, että Erika on MIES!
No ei ole! Mistä niin päättelit?
Erikan kultaiset korkkarit ja kultalamee haalaripuku sekä hiustyyli ovat kuin Armin 70-luvun tyyliä.
Voi Erika. Olisitpa vieläkin se tangokuningatar etkä älypuhelinaikakauden Armi...
Ällöttävää. Armi oli niin... Tämä on jotenkin niin vastenmielistä ja turhaa. Miksi ei vaan voi olla oma itsensä, vaan pakko stailata Armiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuonna 1977 jo 9-vuotias ja tuo oli silloin iso hitti. Tulee sellainen fiilis nyt että Erika on reinkarnoitunut Armi....!
No ei todellakaan ole, Armi oli miljoona kertaa nätimpi. Katsoin tuossa videopätkän kun Armi lauloi, niin hän oli todella herttainen ja kaunis, karismaa ja tyyliä. Paras Miss Suomi ikinä. Dannyhän sanoi aikoinaan, ettei tule esittämään sitä kappaletta kenenkään kanssa koska se on Armin. No kaikkien puheita ei kannata ottaa niin tosissaan näköjään.
Haluaisin samanlaiset hiukset kuin Erikalla. Erika on niin nätti!
Mikään ei ole enää pyhää..on asioita joihin ei saisi kajota, kyse kunnioituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Dannylähän on kolme lasta, eiköhän he peri aikoinaan isänsä. Tosin Kirkkonummen talo on vuokralla, joten hän ei sitä omista. Raumalla omistaa rantakiinteistön.
kenon heistä kaikkein kaunein kirjoitti:
Mielestäni tuo Erika on tietyissä kuvakulmissa aivan nuoren Armi A:n näköinen. Ikisesti muistoissamme kaunis Armi, Miss Suomi -77. Kevyet mullat Armille.
Ei varmasti ole Armin näköinen, Dannyhän itsekin sanoi Veitolan ohjelmassa, ettei Erika ole Armin näköinen vaikka jotain muuta yhteistä ehkä on heissä mutta ei ulkonäössä. Pitkät vaaleat hiukset ja mustat kulmat, jotka olivat tosin Armilla aidot, siitä voi ehkä tulla visio, että olisi jotain samaa ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, Dannylla on kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dannylähän on kolme lasta, eiköhän he peri aikoinaan isänsä. Tosin Kirkkonummen talo on vuokralla, joten hän ei sitä omista. Raumalla omistaa rantakiinteistön.
Dannylla oli osuus myös Raumalla olevaan sukukartanoon, joka myytiin 2009 4,5 miljoonalla eurolla.
Ymmärtäähän tämän sokea Reetta myös, että jotain Armin korviketta tuo ukki on itselleen löytänyt.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005894354.html