Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen huutaa bussissa kovaan ääneen

Vierailija
10.11.2018 |

että "jaahas, siitä onkin vuosia kun viimeksi kun olin linja-autossa!!!" Samalla luoden merkitykseksellen katseen kanssamatkustajiin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? Onko tää ihan normisettiä? Itse törmäsin ekan kerran tällaiseen tapaukseen.

Vierailija
2/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti joku jolla on jotain mielenterveysongelmaa, taikak joku joka on yksinäinen ja haluaa tuolla tavalla saada jonkun kanssamatkustajista juttelemaan kanssaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla töistä tullessa joku vanhempi mieshenkilö puhui bussissa puhelimeen koko tunnin mittaisen matkan ajan kovalla äänellä. Soitti useita puheluita, joissa selitti tutuilleen samat sairausasiansa ja lääkkeensä. Kyllä oli rasittavaa kuunneltavaa.

Vierailija
4/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin s o m a l i t kailottavat ”kauniilla” kielellään muista piittaamatta.

Vierailija
5/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen?

Vierailija
6/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, palstaperzukat painukaa vit..n siitä möyhäämästä. Ap puhui suomalaisesta.

En ole kuullut tuollaista, mutta tulkitsisin tuon jonkinlaiseksi dementikon käytökseksi. Aika outoa ylipäätään puhua kovalla äänellä muille, ventovieraille matkustajille. Saati kuvitella, että julkisten liikennevälineiden käyttöä pitäisi jotenkin selitellä.

Vierailija
7/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän diagnoosin mun veli sais kun sillä on tapana puhua tosi isoon ääneen joka paikassa ja saattaa ruveta pölisemään ihan vähemmänkin tutuille ihmisille. Asperger?

Vierailija
8/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näitä tulee vastaan ja ihmettelen itse taas että miksi eivät käytä enemmän busseja kun käyvät kaupungilla tms.

Vierailija
9/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So ma lait huutaa puhelimeen, mutta hyvä puoli siinä on ettei sitä ymmärrä.

Vierailija
10/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huusin ulkomailla teinipojille bussissa. Niistä oli tullut jtn maailmanomistajia kun oli päässeet Suomen ulkopuolelle.

Vierailija
11/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainniin ne aloittivat (huutamisen).

Jos sillä on edes väliä....

Vierailija
12/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden isä vältteli minua loppumatkan ajan...

Vierailija
13/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nousukas, joka häpeää tulla bussiin= narsistinen!

Vierailija
14/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden takia en osallistunut yhteenkään ryhmäkokoontumiseen. Ei tehnyt mieli viettää lomaa niiden kanssa. Olin maksanut siitä reissusta.

Vierailija
15/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuran voi valita.

Vierailija
16/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin s o m a l i t kailottavat ”kauniilla” kielellään muista piittaamatta.

Ja mitä sitten, kermaperse? Pane sormet korviin ja ähky ihan normaalisti. Ihmiset saavat puhua, jopa yksinään.

Vierailija
17/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tollaseen törmännyt, mutta yksityisasioita puhelimeen kailottaviin urpoihin kylläkin. 

Vierailija
18/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busseilla nyt kulkee kaikenlaisia ihmisiä. Kovaan ääneen (puhelimeen) puhuvia, kakkalle ja pissalle haisevia, alkoholille haisevia, päihtyneitä, selviä, lapsia, nuoria, aikuisia, vanhoja, itsekseen puhuvia, täysin tuppisuita, penkkien laukuilla valtaajia, kohteliaita, surullisia, iloisia, yksinäisiä, työmatkalaisia, kauppaan menijöitä, koulusta tulevia, pidemmän matkan kulkijoita, eri kieltä puhuvia, eri värisiä jne....

Vierailija
19/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko kysyä asiaa paikallaolleilta?

Vierailija
20/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis vaimonsa tai jonkun naisystävänsä kanssa oli liikenteessä.  Vähän vanhempi mies. Mahdollisesti kännissä, kun hetken päästä alkoi hirveä teinimäinen lähentely sitä naista kohtaan. Yök.  Porukka alkoi sielä bussissa paeta kauemmas tästä joukkoliikenteen alkeet reputtaneesta käytöstavattomasta kaksikosta  Kovaan ääneen mouhasi kaiken sanottavansa. Ehkä oli sitten niin suuri elämys että piti sitten kaikille kailottaa. Lähinnä siis jäi ihmetyttämään että suureen ääneen huudettu kommentti tästä linja-automatkustamisen harvinaisuudesta hänen elämässä osoitettiin katseella muille matkustajille, ei seuralaiselle.  Kai sitten halusi korostaa ettei yleensä rahvaan seassa matkusta. Urpå. Yleensä oman alueen joukkoliikenteessä saa matkustaa rauhassa. 

t: yksi väsynyt matkustaja - luojan kiitos vastamelukuulokkeet on keksitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi