Yhdysvaltojen 10. presidentti John Tyler syntyi 1790, ja hänen lapsenlapsiaan on vielä elossa
John Tyler oli 63-vuotias hänen poikansa Lyonin syntyessä (1853) ja Lyon oli 71 ja 75 (1924, 1928) omien poikiensa syntyessä, jotka molemmat ovat vielä hengissä. Isän iän merkitystä liioitellaan palstalla. 😁
Kommentit (8)
No huh... ite ku oon ajatellu että mun isovanhemmat ovat verrattain vanhoja (mun kaverien isovanhemmat on tosi nuoria) ku ovat syntyneet 75 vuotta ennen mua :D Mutta noilla ikäero onki melkei 140 vuotta
Aleister Crowley syntyi viktoriaanisen aikana. Ainakin yksi änenkeläisistään on edelleen hengissä.
Aleister Crowley syntyi viktoriaanisen aikana. Ainakin yksi änenkeläisistään on edelleen hengissä.
*Jälkeläisistään!!!
Vierailija kirjoitti:
*Jälkeläisistään!!!
Minkä polven jälkeläisistä? Toi nyt taas ei kerro mitään.
Hattua pitää nostaa miehelle joka alkaa isäksi 75 vuotiaana. Oma isä pari vuotta tuota vanhempi ja melko heikossa kunnossa terveys. Toki joillakin helpompaa ja tuo yksi isä joka tänään hehkuttaa lehdessä kuinka helppoa se on voi varmaakin tuupata vaipanvaihdon tarvittaessa sille adjutantilleen.
Toki moni mies voi vaarinakin isiytyä.
Vanhin isäksi tullut kai oli 93-vuotias saudikäppänä.
Mutta, jos vaikka 30-vuotias nainen menee yhteen 65-vuotiaan kanssa....
Toinen on jo selkeästi vanhus, toien parhaassa iässään.
Isä kuolee todemnäköisesti 15 vuoden sisällä.
Todennäköisyys sille, että vaimo hoitaa sekä pikkulapsia, että raihnaista miestään on suuri.
Omilla vanhemmillani on 13 vuoden ikäero, ja se jo näkyy, he eivät ole enää tasavertainen pari.
Se on sitä hopeaketun taikaa. Joillekin naisille se on kova paikka, kun miehillä lastentekoikä on hieman heitä laajempi.
Kyllä mies voi siittää vanhanakin, ja laadukkaasti.
Jos tekisin lapsen (no oikeastihan lapset saadaan) niin miekuummin vanhemman miehen kanssa, joka ei ehkä lähde jokaisen helman hulmahduksen perään...