Peukutusketju: Kumman pelastaisit palavasta talosta?
Vaihtoehdot voivat olla mitä/ketä tahansa asioita/ihmisiä.
Ja siis nuoli ylös = ensimmäinen vaihtoehto ja nuoli alas = toinen vaihtoehto.
Aloitan: pikkuvauvan vai lähes sukupuuttoon kuolleen apinan?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesi vai sinulle rakkaimman henkilön?
No jos sen itselleen rakkaimman henkilön kantaa sieltä ulos niin eiköhän siinä itsekin pelastu. Vai pitäiskö sitä juosta takaisin liekkeihin kun on saanut rakkaansa turvaan?
No siis hissiin mahtuu vai yksi henkilö kerrallaan ja sillä ehtii ajaa vain yhden reissun, esim.
Mistä se hissi nyt tähän tuli?
Jari Sarasvuo vai Hjallis Harkimo
Mulla näköjään aika paljon valintoja ohjaa tuo vanhakantainen ajattelu "naiset ja lapset ensin". Ihan statuksesta huolimatta. Jotkut arvot vain ovat iskostuneet syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Oma koira vai tuntematon ihminen?
Olisi silti kiva tietää siitä tuntemattomasta ihmisestä jotain. Eli olisiko se joku paloittelusurmaaja vai naapurin herttainen rouva. Koska koira menisi paloittelusurmaajan edelle totta kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesi vai sinulle rakkaimman henkilön?
No jos sen itselleen rakkaimman henkilön kantaa sieltä ulos niin eiköhän siinä itsekin pelastu. Vai pitäiskö sitä juosta takaisin liekkeihin kun on saanut rakkaansa turvaan?
No siis hissiin mahtuu vai yksi henkilö kerrallaan ja sillä ehtii ajaa vain yhden reissun, esim.
Mistä se hissi nyt tähän tuli?
Ja kuka hullu käyttää hissiä palavassa talossa?
Kotikadun 7. tuotantokauden vhs-tallenteina - Nissan Micra K11:n takajarrujen asennussarjan...??
Sara Siepin vai mehumyyjäblokkaajan? Ja sitten olisi pakko viettää kylpyläviikonloppu pelastetun menisi kanssa!
Tennisukat kirjahyllystä / lehtijutun kuntouttavasta työtoiminnasta, joka osoittaa minun olleen väärässä asian suhteen?
Akuankka lehden vuodelta 1952 vai Kallepäätalon koko tuotannon mukaanlukien kirjahyllyn?
Lokin vai Mehiläispesän? Valaisimista kyse.
Roope Salminen vai Mikko Leppilampi?
Jos olisi pakko pelastaa jompikumpi tässä tapauksessa.
Led Zeppelin II:n vai Guns 'n Rosesin Use your illusionin?
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki vai J eesus?
Joulupukin tietysti. Jeesus osaa pelastaa itse itsensä.
Pambulangan vai pambulankan.