Kuinka suuri kynnys harrastaa seksiä
Puolison pettämisen jälkeen, kauanko odotitte, että aloitte taas harrastaa seksiä yhdessä? Entä jos miehellä on ollut pitkä salasuhde, jäänyt kiinni siitä ja halunnut kuitenkin jatkaa avioliittoa, onko normiin avioseksiin enään paluuta?
Entä jos toinen nainen on ollut hyväkroppainen ja kaunis ja itse koet , ettet voi "kilpailla" tämän kanssa, oletko silti taistellut miehestäsi? Minulla kynnys on niin korkea, etten taida pystyä enään seksiin mieheni kanssa. Miehellä oli suhde toiseen , yli vuoden ajan. Toinen oli paljon hoikempi ja kauniimpi , kuin minä. Nyt tuntuu alentavalta riisuutua mieheni edessä. Kun hän hyväilee minua, luulen että hän miettii toista naista. Jos mies ei olisi jäänyt kiinni tuosta suhteesta, luulen että suhde olisi jatkunut.
Kommentit (2)
M45 kirjoitti:
On se suuri! Voi olla että sänkyyn menee ehkä toista miellyttääkseen, ja seksin vuoksi. Mutta se että rentoutuuko ja osaako sitten olla intohimoisesti toisen kanssa, jos ajattelee vain sitä, kun toinen on ollut vieraan kanssa, onki eri juttu.
No sun täytyy kanssa hommata salasuhde, jos miehelläsikin on ollut. Ilmoitat vain miehellesi, että nyt tämä nainen kokeilee toista kalua.
Miksi minä haluaisin hänelle yhtä paljon pahaa oloa tuottaa , kun hän tuotti minulle? Ja sitäpaitsi, hän kärsii myös pettämisestään. Hänestä tuntuu, ettei ole enään arvoiseni. Seksistä ei oikeastaan meinaa edes tulla mitään, kun hänellä ei seiso. Vaivaa oli jo aiemminkin, mutta se paheni pettämisen myötä.
On se suuri! Voi olla että sänkyyn menee ehkä toista miellyttääkseen, ja seksin vuoksi. Mutta se että rentoutuuko ja osaako sitten olla intohimoisesti toisen kanssa, jos ajattelee vain sitä, kun toinen on ollut vieraan kanssa, onki eri juttu.
No sun täytyy kanssa hommata salasuhde, jos miehelläsikin on ollut. Ilmoitat vain miehellesi, että nyt tämä nainen kokeilee toista kalua.