Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä syyllä sairaslomaa vaikka pari viikkoa?

Vierailija
09.11.2018 |

Minä olen niin väsynyt etten enää jaksa. Kolme kertaa olen käynyt lääkärissä valittamassa väsymystä ja verenpainekin oli korkealla.
Ensin sain mahtavat kolme päivää sairaslomaa, sitten toiset kolme, eli olin viikon pois töistä. Sitten kävin töissä ma-ke ja vointi huonontui taas ja kävin taas lääkärissä, kokonaista kaksi päivää sairaslomaa ja käskyn mennä psykologille juttelemaan.

Mulla on tosi raskas vuosi ollut ja nyt viimeiset pari kuukautta nukkunut noin 2-3 tuntia yössä, olen niin väsynyt että voisin vain itkeä mutta ei töissä oikein voi kun on asiakaspalvelua. Eli mitä ihmettä minun pitäisi tehdä että saisin vähän pidemmän sairasloman?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
2/3 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et mitään. Keskivaikean ja vaikean masennuksen rajalla sain käskyn mennä töihin kuntoutumaan, ei kotona makaaminen auta, selitti lääkäri topakkana. Onneksi sain pitää siihen saumaan kesäloman joka meni siis täysin toipumiseen ja kunnossa en ole vieläkään mutta sehän ei lääkäriä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et mitään. Keskivaikean ja vaikean masennuksen rajalla sain käskyn mennä töihin kuntoutumaan, ei kotona makaaminen auta, selitti lääkäri topakkana. Onneksi sain pitää siihen saumaan kesäloman joka meni siis täysin toipumiseen ja kunnossa en ole vieläkään mutta sehän ei lääkäriä kiinnosta.

Mulla ei ole mahdollista pitää lomaa kun olen sen jo alkuvuodeksi varannut muuten sitä olisin jo ottanut...