Kehtaanko mennä alkoon kun näytän niin nuorelta?
Meinaa tulla ero miehen kanssa ja haluisin vaan vetää kunnon kännit, liian paska fiilis. Ongelmana vaan on että en uskalla mennä alkoon. Oon kerran 18-vuotiaana käynyt alkossa, ja siellä 2 myyjää tutki mun ajokorttia hirveän pitkään ja mietti voiko myydä noin nuoren näköiselle. Oli kuumottavaa tälläiselle paniikkihäiriöiselle, ja ainakin 20 ihmistä kassajonossa tuijotti tilannetta.
Oon 23 mutta näytän 15-vuotiaalta. Oon pienikokoinen, naama lapsekkaan näköinen ja äänikin on lapsellisen kuulloinen. Ei auta vaikka olis minkälaiset hiukset, meikit, vaatteet, silmälasit tai korkokengät, silti näytän nuorelta.
K16 elokuviin menessä joudun näyttämään henkkarit. Missään baareissa tai muussa yöelämässä en kehtaa käydä eikä edes kiinnosta. Siideriä sentään kehtaan ostaa lähikaupasta, kun siellä vaan nopeasti vilkaisevat ajokorttiani.
Eli voiko lapsen näköinen nainen marssia alkoon, vai tapahtuuko sama hävetys kun viimeeksi? Onko muita jotka ei uskalla käydä k18 paikoissa ulkonäkönsä takia?
Kommentit (5)
Otat paperit valmiiksi esille ja näytät heti, niin ei tarvitse hermoilla yhtään. Paljon vanhemmiltakin kysytään, joten ei tarvitse hävetä.
lapsiostaaviinaa kirjoitti:
Meinaa tulla ero miehen kanssa ja haluisin vaan vetää kunnon kännit, liian paska fiilis. Ongelmana vaan on että en uskalla mennä alkoon. Oon kerran 18-vuotiaana käynyt alkossa, ja siellä 2 myyjää tutki mun ajokorttia hirveän pitkään ja mietti voiko myydä noin nuoren näköiselle. Oli kuumottavaa tälläiselle paniikkihäiriöiselle, ja ainakin 20 ihmistä kassajonossa tuijotti tilannetta.
Oon 23 mutta näytän 15-vuotiaalta. Oon pienikokoinen, naama lapsekkaan näköinen ja äänikin on lapsellisen kuulloinen. Ei auta vaikka olis minkälaiset hiukset, meikit, vaatteet, silmälasit tai korkokengät, silti näytän nuorelta.
K16 elokuviin menessä joudun näyttämään henkkarit. Missään baareissa tai muussa yöelämässä en kehtaa käydä eikä edes kiinnosta. Siideriä sentään kehtaan ostaa lähikaupasta, kun siellä vaan nopeasti vilkaisevat ajokorttiani.Eli voiko lapsen näköinen nainen marssia alkoon, vai tapahtuuko sama hävetys kun viimeeksi? Onko muita jotka ei uskalla käydä k18 paikoissa ulkonäkönsä takia?
No et varmaankaan kehtaa.
Mua kans aikasemmin ahdisti käydä alkossa ostamassa viiniä tai väkeviä kun henkkareita aina tuijotettiin ja tutkittiin hartaasti (siis silloin jo kun tätä 30v tarkistus ikää ei vielä ollutkaan) Vaikka kasvoista jo näkee että en nuori enään ole mutta olen lyhyt ja hento ja pukeudun melko värikkäästi (kun lasten/nuorten vaatteet on sopivia ja hinnaltaan halvempia), niin henkkarit kysytään aina mutta ei enää syynätä niin tarkasti.
koita olla itsvarma ja ojenna tottuneesti henkkarit ennen kuin edes kysytään. sulla on täysi oikeus ostaa Alkosta.
Kehtaat mennä. Onhan tuosta edellisestä kerrasta jo 5 vuotta. Pakosti jotain muutosta on ulkonäössä tullut.
Eikä se muutenkaan ole sinun häpeä.