Pelkään ex poikaystävääni
Eli olin ex poikaystäväni kanssa pitkässa parisuhteessa ja olemme molemmat 23 vuotiaita. Suhteemme oli kuitenkin käynyt tylsäksi, ja tapasin kiinnostavan miehen. Tapailimme ja panimme muutaman viikon salaa (tiedän tein väärin) kunnes kerroin asiasta poikaystävälleni, että haluan erota ja olen tavannut uuden miehen. Heti ilmoitukseni jälkeen hän alkoi paiskomaan yhteisiä tavaroitamme, ja alkoi haukkumaan huoraksi. Tämän jälkeen hän vielä alkoi ravistelemaan minua, ja huusi monta kertaa huora. Pakenin itkien vessaan, ja hän alkoi potkimaan ovea, ja huutamaan huora avaa ovi. Soitin itkien uudelle miehelleni, joka asuu lähellä että tulee auttamaan minua. Hän tuli asunnolle, ja saman tien poikaystäväni (eli nykyinen exäni) hyökkäsi hänen kimppuunsa. Poikaystäväni isompikokoisena kuitenkin sai tämän uudem mieheni maahan, ja alkoi pimeän raivon vallassa hakkaamaan ja kuristamaan tätä. Naapurit onneksi kuuli mekkalan, ja sain avattua heille oven. Nämä naapurit ja mieheni sai pidettyä exääni aloillaan poliisin tuloon asti. Vielä kuin poliisit veivät häntä pois, huusi hän että tappaa uuden mieheni. Voiko hän joutua teoistaan linnaan, ja voinko saada lähestymiskiellon? Pelkään, että hän ei jätä meitä rauhaan. Yllätyin hänen reagtiostaan, sillä ei ole ikinä aiemmin ollut väkivaltainen.
0/5