Subway, lasten ateria, järkytys
Tiesittekö, että siitä lasten patongista viskataan se 5 cm roskiin?! Missä sivistysmaassa heitetään ruokaa tuolla tavalla hukkaan nykyään vielä, kun tuonkin voisi hyödyntää jollain tavalla (tai sitten vaan tehtäisiin lapselle se 15 cm leipä ja heivattais ne rusinat ja mehut)
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt. Järkyttävää. Nyt meni yöunet ja psykiatrille pitää varata aika.
Vakavasti: voisivat tehdä niistä 5cm minileipiä ja myydä niitä.
Krutongeiksi tai salaatin mukaan tuollaisenaan. Minkäs kokoisia se subitarjottimen leivät on? Eikö niihin saisi hyödynnettyä tai jotain muuta ku roskiin... Vaikka eläimille tai ilmaisjakeluun tai jotain.
ap
En ole tiennyt, mä oon jotenkin luulut että noi leivät tulee valmiiksi tietyillä mitoilla...
Ihan oikeasti roskiin? Eihän tuossa ole järjen häivääkään. Näitkö varmasti että meni roskiin eikä johonkin säiliöön tms.?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti roskiin? Eihän tuossa ole järjen häivääkään. Näitkö varmasti että meni roskiin eikä johonkin säiliöön tms.?
Meillä oli miehen kanssa tästä väittely :D (jepjep... näin pieni meidän elämä on) Hän sanoi, että menee roskiin ja minä en millään suostunut uskomaan, että toimisivat näin. No, pakko oli sitten kysyä työntekijältä, joka kertoi et ne heitetään pois. Oli tosi suuri pettymys.
ap
Ei mene roskiin vaan salaatin mukaan leiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin ennen meni
Jolkei muuta niin ne voisi kerätä ja antaa vaikka jollekin hevostallille. Ei tietty homeisina mutta vähän kovatkin kelpaa hepoille.
Vierailija kirjoitti:
Kysykää työntekijöiltä. Minulle ainakin sanottin selvästi, että roskiin menee. Ei käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää työntekijöiltä. Minulle ainakin sanottin selvästi, että roskiin menee. Ei käytetä.
Niin mä olen ollut pätkän töissä subilla. Harmi toki jos nykyään eri meininki, silloin hävikin vähyys oli ylpeyden asia. En sitten tiedä vaihteleeko myymälän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä olen ollut pätkän töissä subilla. Harmi toki jos nykyään eri meininki, silloin hävikin vähyys oli ylpeyden asia. En sitten tiedä vaihteleeko myymälän mukaan.
Nykyään ja ennen? Eihän tuo kid's pack ole kauaa ollut...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ja ennen? Eihän tuo kid's pack ole kauaa ollut...?
Kyllä lasten subeja sai ekan kerran jo vuosia sitten. Välissä poistui valikoimasta ja palasi takaisin.
Fbssä asiasta kysytty salaattileipien osalta.
”Hei ja kiitos viestistäsi! Salaattiin ei ole aiemmin kuulunut 15 cm leipää. Lisäsimme helmikuun alussa kaikkiin salaatteihimme 10 cm leivän asiakkaidemme toiveesta. 10 cm leipä leikataan kokonaisesta 30 cm leivästä, jolloin saamme siitä leipäpalan 3 salaattiin. Ei ole tarkoituksenmukaista leikata salaattiin kuuluvaa leipää 15 cm leivästä. Voisitko siis ystävällisesti kertoa, missä ravintolassa olet asioinut, niin käymme asian vielä ravintolan kanssa läpi. Kiitos epäkohdan huomioimisesta! :) Terkuin, Subway-tiimi”
Nuo lasten ateriat leikataan samalla tavalla, joten työntekijä on pihalla käytännöistä.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että siitä lasten patongista viskataan se 5 cm roskiin?! Missä sivistysmaassa heitetään ruokaa tuolla tavalla hukkaan nykyään vielä, kun tuonkin voisi hyödyntää jollain tavalla (tai sitten vaan tehtäisiin lapselle se 15 cm leipä ja heivattais ne rusinat ja mehut)
Kuka ihme on niin tollo että leikkaa 15 cm patongista muka 5 cm pois eikä ota 30 cm ja tee siitä kolmea palaa?
Keneltä asiaa kysyitkin niin laita hyvänen aika palautetta.
Eli siis 15 cm pitkästä puolikkaasta leikataan 5 cm pois? Miten olisi jos se 30 cm kokonainen leipä jaettaisiin kolmeen 10 cm palaan...?
Vierailija kirjoitti:
”Hei ja kiitos viestistäsi! Salaattiin ei ole aiemmin kuulunut 15 cm leipää. Lisäsimme helmikuun alussa kaikkiin salaatteihimme 10 cm leivän asiakkaidemme toiveesta. 10 cm leipä leikataan kokonaisesta 30 cm leivästä, jolloin saamme siitä leipäpalan 3 salaattiin. Ei ole tarkoituksenmukaista leikata salaattiin kuuluvaa leipää 15 cm leivästä. Voisitko siis ystävällisesti kertoa, missä ravintolassa olet asioinut, niin käymme asian vielä ravintolan kanssa läpi. Kiitos epäkohdan huomioimisesta! :) Terkuin, Subway-tiimi”
Nuo lasten ateriat leikataan samalla tavalla, joten työntekijä on pihalla käytännöistä.
Ainakin Jyväskylän subeissa pätkäistään 15 cm:stä pois. Sepässä, huoltsikoilla, muistaakseni keskustassakin. Ei ole koskaan katkottu 30 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jyväskylän subeissa pätkäistään 15 cm:stä pois. Sepässä, huoltsikoilla, muistaakseni keskustassakin. Ei ole koskaan katkottu 30 cm
No palautetta sit kehiin jos olet itse tilanteen nähnyt, liikkeen linjan mukaista toi ei ole ja muutenkin täysin järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No palautetta sit kehiin jos olet itse tilanteen nähnyt, liikkeen linjan mukaista toi ei ole ja muutenkin täysin järjetöntä.
Täytyypä alkaa harrastaa empiiristä tutkimusta ja seurata onko oikeesti muualla toisin. Hyvä tietysti jos näin on.
Eiköhän joissakin paikoissa ole osattu laskea, että kannattaa leikata 30 senttisestä kolme palaa, niin ei tule hukkaa? Jonkun pitäisi kertoa tämä kyllä heille.
Aina kun olen ostanut lapselle tuon on se 5cm heitetty roskiin.
En tiennyt. Järkyttävää. Nyt meni yöunet ja psykiatrille pitää varata aika.
Vakavasti: voisivat tehdä niistä 5cm minileipiä ja myydä niitä.