Ostin vahingossa alkoholitonta olutta kaupasta!!!!
a le cog merkkistä
ja huomasin että täähän on paljon paremman makuista kuin alkoholillinen olut!
ehkä ei tarvii hakea perjantai feeliksen enää oikeaa kaljaa vaaan tätä feikkikaljaa, ja silti on hyvä olo! ehkä parempikin! varsinkin aamulla
Kommentit (10)
Pitää kokeilla. Sinänsä huvittavaa että eilen olin jo laittamassa koriin yhtä alkoholitonta le cogia mutta hoksasin erheeni. Juon niin vähän, että yhdenkin pikkutölkin juotuani tulee ikävän pöhnäinen olo.
Ajattelin että kerrankin otan ryypyn tänään, mutten voi kun migreenilääke piti ottaa ja lihasrelaksantti...
Monet alkoholittomat oluet on nykyään ihan hyviä ja suhteellisen autenttisen makuisia, kannattaa kokeilla eri merkkejä:)
Pitää kokeilla! Kerran tuli ostettua alkoholitonta viiniä, ja se maistui ihan omenamehulta. Mutta ehkä olut on eri juttu?
Vierailija kirjoitti:
Monet alkoholittomat oluet on nykyään ihan hyviä ja suhteellisen autenttisen makuisia, kannattaa kokeilla eri merkkejä:)
Totta. Samoin hyvin miedoissa, ns. ykkösoluissa on jo ihan kelpo juomia. Eivät enää maistu kesken jääneiltä ja vetisiltä. Esim. Lidlin Finkbräu ja Olvin IPA ovat OK juomia.
Koffin crisp vehnä on mun lemppari. Sitä löytyy jääkaapista nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että kerrankin otan ryypyn tänään, mutten voi kun migreenilääke piti ottaa ja lihasrelaksantti...
Miten nuo estää kupin oton? Parempi olo vaan tulee kun alla napit.
todenäkäisesti tuo on parempaa kuin pirkkaolut, joten teit hyvän valinan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kokeilla. Sinänsä huvittavaa että eilen olin jo laittamassa koriin yhtä alkoholitonta le cogia mutta hoksasin erheeni. Juon niin vähän, että yhdenkin pikkutölkin juotuani tulee ikävän pöhnäinen olo.
Ja alkoholitonkaan ei ole aivan nollaprosenttista, vähän siinä on alkoholia. Itsekin vähäjuoja, mutta joskus haluaa saunakaljan tai on semmoista ruokaa että olut sopii, niin holiton olut on oikein hyvä juoma.
Mut soppala maksaa kaljat olkoon ne nolla tai 4,5 prossaa...