Pakottaisitteko kaverinne juomaan vettä?
Jos teillä olisi kaveri käymässä ja kävisi niin, että hän olisi liian pitkän ajan juomatta vettä, käskisittekö hänen juoda vettä ja toisitteko kenties itse hänelle sitä lasissa, jos hän ei tottelisi käskyä?
Kommentit (31)
Olen pakottanut kaverin juomaan vettä baarissa, kun oli juonut liikaa alkoholia ja alkoi olla sekavassa kunnossa. Mutta en minä nyt missään parin tunnin kyläilyllä pakottaisi:D
Minä ihan pitkällä letkulla ja suppilolla juotan vettä kaverille.
Joidenkin vesivimma kun pulloa mukana jokapaikassa ja monelle riittää 4-6 lasia vettä päivässä ja ruokajuomat.
Vettä pitää juoda vähintään kaksi litraa per päivä. Vesi on vanhin voiteista ja sitä ihminen tarvitsee kokoajan.
Ihminen selviää vaikka puoli päivää juomatta.
Otatteko lasin vettä! Ota ota nyt! JUO JUO! Miksi et juo vettä!?
Vierailija kirjoitti:
Joskus pelottaa ajatella, minkälaisia kaikkia avohoitotapauksia täällä palstalla pyörii. Tuli aika friikki olo tästä avauksesta.
Ei se haittaa kun pyörivät täällä. Mutta tuolla oikeassa elämässä olevat tapaukset nostavat niskavillat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ja säähän muuten juot, vaikka sitten väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kumpi sinä tässä jutussa olet? Vettä tuputtava tai se, joka ei tajua juoda tarpeeksi?
En kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja säähän muuten juot, vaikka sitten väkisin.
ET sä juo vettä! VAI! Tuokaa ratti ja letku! Menee vesi sisään. :D
Ap, kumpi sinä tässä jutussa olet? Vettä tuputtava tai se, joka ei tajua juoda tarpeeksi?