Inhoan elämääni
Tein eilen tänne kaksi aloitusta ja olen kirjoittanut tänne lukuisia kertoja aiemminkin, mutta on kova tarve avautua tästä jonnekin. Olen lukion ensimmäisellä luokalla ja opiskelu on tuntunut koko ajan melko vaikealta. Kova stressi kokeista ja kaikesta. Jotkut kurssit ovat vaarassa jäädä kesken. Minulla on oppimisvaikeuksia, mutta niihin ei ole apua tarjolla meidän kunnassa lukiolaisille. Kouluvaikeuksien lisäksi olen ollut huolissani omasta terveydestäni, vaikka kaikki ongelmat ovatkin itse aiheutettuja. En jaksa huolehtia itsestäni, en välitä miltä näytän, en välitä mitä syön. Olen painon jojoilulla saanut itselleni aiheuteutta suolistosairauden ja rytmihäiriöitä. Mielenterveys on myös kärsinyt, näen hallusinaatioita ja itsetuhoisia ajatuksia on joka päivä. Äitini on masentunut ja lähipiirissä sattui sairastumistapaus ihan tässä viimeaikoina ja on ollut kova huoli. Kamalaa uhriutumista ja ulinaa, mutta halusin vain avautua.
Kommentit (7)
Helppo elämä ollut, jos tuollaiset asiat noin paljon ahdistavat. Jossain ihmisiä kuolee nälkään on sotia, sairastutaan syöpään...
Oisko mahdollista käydä juttelemassa lukion terveydenhoitajalle? Lähetä hänelle vaikka tämä sama aloitus ja pyydä apua.
Niin, minähän juuri kerroin että lähipiirissä sairastuttu vakavasti ja syöpäkin valitettavasti ollut ajankohtainen aihe meillä.
Ap
Kuraattorilla olen käynyt mutta en oikein uskalla kaikesta puhua.
Ap
Pystytkö puhumaan vanhemmille, terveydenhoitajalle? Tarvitset apua. Onko ketään aikuista? Nyt tarvitset ehdottomasti jonkun aikuisen auttamaan. Se on ensimmäinen askel
Olen se jota eilen kiusattiin myös koulun vessassa. :D
Ap
Hanki oikeita ongelmia.