Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan sitä kun avaa jonkun nettisivun ja sitten

Vierailija
08.11.2018 |

esiin ponnahtaa "sallitko sivuston näyttää ilmoitukset?" "haluatko tilata uutiskirjeen?" ja "this website use cookies blabla..." ja kaikki yhtä aikaa...!! Sitten kun vihdoin pääsee sivustolle joku mainos lähtee pyörimään ja se seuraa vieressä kun kelaa alaspäin. Ja joillain sivustoilla kun on lähdössä esiin pomppaa vielä "wait don't go yet!" ikkuna, joka ilmoittaa vielä kerran että saat 5e alennusta jos laitat tähän sähköpostisi.

.....!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista osan voi torjua asentamalla mainokset blokkaavan ohjelman selaimeensa. Katso selaimesi kohdasta lisäosat. Lisäksi asenna jokin seuraamisen estävä ohjelma. Nämä helpottavat elämää hieman.

Evästeistä kysyvää kohtaa ei voi poistaa, koska se liittyy EU:n yleiseen tietosuoja-asetukseen. Tarkoitettu siis suojaamaan kuluttajaa eli sinua.

Vierailija
2/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mietin just yks päivä, tai ehkä tänäänkin, samaa. Se mukana pyörivä mainos on yhdellä sivulla jolta olen lukenut paljon juttuja lähiaikoina ja se on todella raivostuttava. Ja tuo "wait don't go, are you sure?" ihan kuin olisin vahingossa klikkaamassa veke.

Mulla on "i don't care about cookies" tässä selaimessa ja silti jotkin sivustot näyttää sen varoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv, Is, Il, jne. klikkaat uutiseen ja jokaiseen pilipali juttuun on ympätty video, joka lähtee pyörimään heti. Voi jumalauta!

Vierailija
4/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mtv, Is, Il, jne. klikkaat uutiseen ja jokaiseen pilipali juttuun on ympätty video, joka lähtee pyörimään heti. Voi jumalauta!

No tuon voi estää suureksi osaksi lataamalla selaimeen esim. Adblock Plus -lisäosan. Sitten muuttamalla selaimen laajennuksiin (esim. Shockwaveen ja muihin video-plug ineihin Älä käynnistä koskaan -vaihtoehdon (FireFoxissa).

Lisäksi voi mennä vielä pidemmälle.

Tässä linkissä enkuksi ohjeita.

https://www.consumerreports.org/internet/how-to-stop-videos-from-autopl…

Vierailija
5/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuon voi estää suureksi osaksi lataamalla selaimeen esim. Adblock Plus -lisäosan. Sitten muuttamalla selaimen laajennuksiin (esim. Shockwaveen ja muihin video-plug ineihin Älä käynnistä koskaan -vaihtoehdon (FireFoxissa).

Lisäksi voi mennä vielä pidemmälle.

Tässä linkissä enkuksi ohjeita.

https://www.consumerreports.org/internet/how-to-stop-videos-from-autopl…

Tänx, mul on adblock, mutta en ole tutkinut kaikkia käyttötarkoituksia.

Vierailija
6/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muistuttaa jo vuosia sitten jossain komedialeffassa näkemääni kohtaa, kun nettisivulle mentäessä aukeaa heti 10 luukkua jotka pitää lätkiä kiinni ennenkuin pääsee itse asiaan.

Vierailija
7/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa muistuttaa jo vuosia sitten jossain komedialeffassa näkemääni kohtaa, kun nettisivulle mentäessä aukeaa heti 10 luukkua jotka pitää lätkiä kiinni ennenkuin pääsee itse asiaan.

Scary movie 3. Ainut niistä, jota jaksaa katsoa uudestaankin ja vielä nauraa ties kuin monetta kertaa.

Vierailija
8/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:lla on ollut kaunis ajatus tuossa, että ihmisistä ei saa kerätä enää tietoja kaikenmaailman turhiin rekistereihin. (Ne sähköpostilistat ovat muuten täysin tätä ideaa vastaan!) Mutta tuo on mennyt pieleen siinä, että itse olen ainakin alkanut automaattisesti klikkaamaan sitä ensimmäistä accept-nappia, vaikka niin ei tietenkään pitäisi tehdä. Kohta joku sivusto vaihtaa siihen tekstiksi, että luovutatko munuaisen tms, ja ihmiset vaan räppää että hyväksy. 

Vierailija
9/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että sivusto on pelkkää roskaa, jos se on täynnä mainoksia ja popup-ikkunoita. Sen lauluja laulat, kenen mainoksia katsot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän