Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutta Gustafsberg taas neuvomassa ihmisiä elämään oikein

Vierailija
08.11.2018 |

"Arvokkain lahja jonka voit antaa toiselle, on aika ja huomio 💕 Ymmärsitkö? Ei siis se, että menet kauppaan ja ”ostat jotain kivaa”. Toki sekin on joskus ihan paikallaan (ja teen sitä itsekin), mutta jos elämäsi on rakennettu materian varaan ja ego on ottanut vallan, olet vielä kaukana aidosta onnellisuudesta. Mulla tämän oivaltaminen kesti vuosikymmeniä. Nyt minulla on rauha 👌💕 p.s eikä tämä tarkoita sitä, ettenkö haluaisi menestyä työelämässä. Toki haluan ja teen kovasti töitä sen eteen, mutta halu tehdä asioita tulee sisältä päin, ei ulkoa. Jonkun mielestä sakeaa tekstiä, mutta silloin ei ole vielä sun aikaasi ymmärtää 😊Tiedän, että aika moni sai kuitenkin ajatuksesta kiinni 🙏💕"

Miten se saakin aina juttunsa kuulostamaan siltä, että se on joku oikein elämisen ylipapitar joka saarnaa seurakuntalaisilleen.

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaakohan Jutta silarit..

Vierailija
22/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina rikkaat saarnaavat siitä, ettei materia tuo onnea vaan se yhdessä vietetty aika? Kyllä siinä on jujunsa, mutta koyhälle vaatimattomat villasukatkin saattaa olla se joulun paras lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mutta silloin ei ole vielä sun aikasi ymmärtää.. YÖK.

Joo, vielä ei ole sinun aikasi ymmärtää, pus. Mutta minä olen onneksi valaistunut ja ymmärrän jo kosla olen parempi kuin sinä. Huh huh. Kuka tämän tyypin oppaita ostaa??? Itsestäänselviä asioita jaarittelee ja pönkittää omaa egoaan.

Vierailija
24/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ollut mitään "sakeaa settiä" vaan ihan itsestäänselvyyksiä. Ja varmasti monelle muullekin.

Luuleeko tuo että hän oikeasti keksii jotain uutta ja sitten antaa oivalluksensa muiden ymmärrettäväksi?

Uskomatonta.

Kovin pilipalitasoista tekstiä ja asennetta vaikka ajatus pohjilla olisikin oikea. Ja onko se edes Jutan oma asenne vai keino myydä jotain?

Vierailija
25/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina rikkaat saarnaavat siitä, ettei materia tuo onnea vaan se yhdessä vietetty aika? Kyllä siinä on jujunsa, mutta koyhälle vaatimattomat villasukatkin saattaa olla se joulun paras lahja.

Joo, näin juuri. Hölmökin se ymmärtää, että aito onni kumpuaa jostain muualta kuin materiasta, jos hän tämän vasta nyt hokasi, ei hänen henkinen kehittymisensä kovin pitkällä ole.

Vierailija
26/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänestä pitänyt tulla -ja jäädä- rouva Rouvinen, miksi yhä käyttää Gustafsberg-nimeä?

Vierailija
27/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tää varmaan rupee pitämään luentoja valaistumisesta Juha-rakkaan ja Cheekin kanssa.

Sehän on kirjoittanut jonkun "Rakkauden voimakirjan" Juha-rakkaan kanssa, eikä se varmasti ollut viimeinen opus. 

Ei kannata ihan vielä ostaa ja opetella oppeja. Odotellaan hetki. Voi käydä niinkuin Rakel Lingelin laihdutusoppaalle ja sen opeille, eivät sittenkään toimineet.

Vierailija
28/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta tekee vaan rahaa noilla..ihanaa höttöä! Elää ylemmällä  henkisellä tasolla kuin kukaan meistä , joilla on kurakelien kanssa ongelmaa eikä mieskään ymmärrä vaimon joogan ja namasteen merkitystä jokapäiväisenä voimavara tuojana. Kummallisia tosiaan nämä tavis arjet! aina pitää lähteä päiväkotiin, kauppaan, tapella miehen kanssa kumpi ehtii harrastaa, miten sumlitaan lasten sairastaessa työt jne. on se vaan eri levelillä tuo Jutta ja Bachelor! Joogatkaa ja hierokaa tosianne enemmän tekin, ostakaa vaikka joku suitsuke yhdessä!  

Vierailija
29/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus sen Kansalainen Jussila-dokumentin. Siinä kuvattiin myös yhtä ternimaitokapseli-esittelyä. Olin ällistynyt kuinka osa, aika monikin, ihmisistä meni aivan hurmioon ja itki ja halasi Petteri Jussilaa kun tämä puhui niin väkeävästi ja koskettavasti ja oli niin syvällinen ihminen..

Todellisuudessa huusi ja oli melko agressiivisenkin oloinen esiintymisessään, sisältö oli mitäänsanomatonta mutta esitystapa ilmeisesti vetosi suureen osaan kuulijoista jotka näkivät hänessä gurun ja idolin.

Samaa taitaa tehdä leskensä edelleen, hiukan toisin keinoin.

Vierailija
30/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintä minusta on että kaiken tuon hymyilevän ja valaistuneen (vaatteet aina soinnutettuna rakkaan vaatteisiin ja ympäristöön) ulkokuoren alla hän on todella ylimielinen ja vähättelevä niitä kohtaan joille sanansa osoittaa, kuten tuossakin tekstissä.

Ei ilmeisesti tajua kuinka selvästi se näkyy.

Vierailija
31/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sisäisesti kauniin ihmisen pitäisi antaa huomattavia summia hyväntekeväisyyteen, koska on myös hyvin varakas. Sitten vasta uskon, että on vilpitön puheissaan.

Vierailija
32/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävintä minusta on että kaiken tuon hymyilevän ja valaistuneen (vaatteet aina soinnutettuna rakkaan vaatteisiin ja ympäristöön) ulkokuoren alla hän on todella ylimielinen ja vähättelevä niitä kohtaan joille sanansa osoittaa, kuten tuossakin tekstissä.

Juttahan ei ole tässä suhteessa mitenkään ainutlaatuinen. Kovasti omaa henkisyyttään alleviivaavissa henkilöissä on monesti se piirre, että ulkokuori viestii valaistumisesta ja rakkaudesta mutta kuoreen jääneiden säröjen välistä tihkuukin sitten ikävämpää kuonaa. Löytyy muistakin kuin julkkispiireistä.  Se fb-kaveri, joka jakaa Buddhan viisauksia seinällään on tosielämässä itsestään poikkeavia ihmisiä lyttäävä nillittäjä. Reikiopettajaksi valmistunut ja reikihoitoja antava nainen on päivätyössään ivallinen, koppava ja huumorintajuton komentelija. Kaiken ykseyttä ja universaalia rakkautta paasaava mies on sarjapettäjä ja pitää naisia arvottomampina kuin miehiä. Mitä kovempaa ja ehdottomampaa meteliä joku pitää näistä asioista, sitä todennäköisimmin sieltä fasadin takaa paljastuu jotain ihan muuta.

Vierailija
33/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos Maikkari uusisi sen reality-ohjelman, jonka avulla Jutta nousi kuuluisuuteen. Suuri seikkailu vai mikä lie. Siitäkin alkaa olla jo 20 vuotta.

Niin, siitä näkisi kuinka henkinen kehittyminen on vaikuttanut ulkonäköönkin :)

Vierailija
34/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInusta hän puhuu vain itsestään eikä ole ylimielinen. Jos on löytänyt onnen tai rauhan tavalla tai toisella, miksi siitä ei saisi puhua ja kirjoittaa? 

Itse olen joskus innoissani kertonut jostain asiasta, mutta olen lopettanut puheet, kun olen nähnyt toisten ilmeet. Selvästi ajattelivat siinä se leuhkuu...Olin kuitenkin vain aidosti iloinen, mutta eihän Suomessa saa olla näyttää onnellisuutta.

Vierailija
35/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInusta hän puhuu vain itsestään eikä ole ylimielinen. Jos on löytänyt onnen tai rauhan tavalla tai toisella, miksi siitä ei saisi puhua ja kirjoittaa? 

Itse olen joskus innoissani kertonut jostain asiasta, mutta olen lopettanut puheet, kun olen nähnyt toisten ilmeet. Selvästi ajattelivat siinä se leuhkuu...Olin kuitenkin vain aidosti iloinen, mutta eihän Suomessa saa olla näyttää onnellisuutta.

Se tapa miten hän asian esittää antaa sen ylimielisen vaikutelman. Ymmärsitkö? Asiat voi esittää neutraalisti, nöyrästi, tasavertaisesti, ylhäältäpäin..

Vierailija
36/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmänä muita pitää kun kyselee ymmärtävätkö nämä itsestäänselvyyksiä ja epäilee että liian raskasta tekstiä joillekuille.

Vierailija
37/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hämmentävä on Kirsi Salo.

Vierailija
38/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Poika.

Vierailija
39/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä on ihminen jolla on aina jokin vaihe menossa/kokeiltavana ja aina niihin liittyy raha, julkisuus, itsekorostus. Hyvinvointiin paketoituna. Niin ja suuri rakkaus yhteen mieheen, kohde vaihtuen.

Vierailija
40/200 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä toisten onni ärsyttää. Antakaa sitä huomiota ja aikaa toisillenne, niin teidänkin parisuhde voi paremmin. Taisi osua arkaan paikkaan?