Miten mies reagoi kun riisuu rintsikat ja rintaproteesit, ja huomaa ettei niitä tissejä ole lainkaan omasta takaa?
Pakko kysyä muiden kokemuksia ennenkun lähden itse baanalle.
Kommentit (25)
No itse miehenä kokisin todellakin tulleeni huijatuksi. Miehenä ihastun tietenkin ensin ulkonäköön, johon kuuluu koko paketti rinnat ja kaikki. Jos sitten asiat etenee panemisen asteelle, ja riisuutuessa paljastuukin jotkin ihmeen rintaproteesit, niin leikki voi loppua ennen kuin se edes alkoikaan. Hyvällä pyllyllä ja muutoin hyvällä vartalolla saattaa onnistua kompensoimaan jonkin verran. Riippuu onko mies tissi- vai pyllymiehiä. Luonneasiat tulevat tärkemmiksi sitten, kun ulkonäkö on ensin koettu miellyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat eivät ole välttämättömyys, toisin kuin tiimalasivartalo (lantion seutu merkitsee enemmän). Jos molemmat on poistettu, niin tarvitseeko sitä proteesia edes?
M
Jos haluaa käyttää. Ja osa vaatteista ei istu jos rintojen paikalla ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
No itse miehenä kokisin todellakin tulleeni huijatuksi. Miehenä ihastun tietenkin ensin ulkonäköön, johon kuuluu koko paketti rinnat ja kaikki. Jos sitten asiat etenee panemisen asteelle, ja riisuutuessa paljastuukin jotkin ihmeen rintaproteesit, niin leikki voi loppua ennen kuin se edes alkoikaan. Hyvällä pyllyllä ja muutoin hyvällä vartalolla saattaa onnistua kompensoimaan jonkin verran. Riippuu onko mies tissi- vai pyllymiehiä. Luonneasiat tulevat tärkemmiksi sitten, kun ulkonäkö on ensin koettu miellyttäväksi.
Tämä. Maailman luonnollisin ja normaalein asia ihastua ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Miten tällä forumilla voi olla näin tyhmää sakkia? Ihan selkeästi esitetty kysymys.
Jos mies on fiksu, niin hän osaa kyllä suhtautua asiaan ihan hyvin, jos asia pelottaa, niin siitä voi kertoa etukäteen.
Kysymyksessä ei ollut mitään selkeää! Lue uudellee.
Miehillä ei ole rintaproteeseja lainkaan.
Luulen että ihmiset kertovat etukäteen toiselle. Eivät yllätä tai järkytä. Kaikista ei tietysti voi mennä sanomaan. Sama jos miehellä olisi siellä proteesi.