Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies reagoi kun riisuu rintsikat ja rintaproteesit, ja huomaa ettei niitä tissejä ole lainkaan omasta takaa?

Vierailija
08.11.2018 |

Pakko kysyä muiden kokemuksia ennenkun lähden itse baanalle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka mies?

Vierailija
2/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miehelläkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka mies?

Joku joka käyttää rintaproteeseja? Hämmentävähkö aloitus.

Vierailija
4/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse reagoit kun miehen riisuuntuessa, alushousuista putoaa rullattusukka?

Vierailija
5/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies, eikä mua haittaisi. Multa on leikattu joskus gynekomastia (olen aina ollut normipainoinen) ja mullakin on rintakehässä arvet. Ymmärrän tosi hyvin tuohon alueeseen liittyvän ahdistuksen, vaikkakin ikäänkuin päinvastoin. Mäkin häpeän näitä arpia ja historiaani.

Mä en tosin harrasta kevyitä suhteita, mutta mulle olisi ihan ok, jos naisella ei ole rintoja tai edes nännejä. Elämä tekee ihmisille jänniä juttuja ja se ihminen siellä sisällä ja pilke silmissä merkitsee eniten.

Ei rinnat tee naista.

Vierailija
6/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se yllättyy kun on ite kuitenkin alun perin ne proteesit laittanu. Ellei sitten ole psykoottisessa tilassa, jolloin voi unohtaa aikaisemmin tekemiään pukeutumispäätöksiä. Silloin tosin saatta hämmentää muutkin asiat. 

Vierailija
7/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Äitillä oli rintasyöpä mihin hän kuoli.

Vierailija
8/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos asiasta informoi jo etukäteen... 🤔

Vierailija
9/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen reagoi kun miehen housusta pongahtaa esiin prinssinnakki?

Vierailija
10/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kokeile niin tiedät.

Vierailija
11/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies, eikä mua haittaisi. Multa on leikattu joskus gynekomastia (olen aina ollut normipainoinen) ja mullakin on rintakehässä arvet. Ymmärrän tosi hyvin tuohon alueeseen liittyvän ahdistuksen, vaikkakin ikäänkuin päinvastoin. Mäkin häpeän näitä arpia ja historiaani.

Mä en tosin harrasta kevyitä suhteita, mutta mulle olisi ihan ok, jos naisella ei ole rintoja tai edes nännejä. Elämä tekee ihmisille jänniä juttuja ja se ihminen siellä sisällä ja pilke silmissä merkitsee eniten.

Ei rinnat tee naista.

No paree se on rinnoilla kuin ilman. Jos vaihtoehtoja on tasan yksi, niin ehkä se joillakin menee.

Vierailija
12/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen ei oo tissejä ja pituus on 150-160cm sit se on SÖPÖÄ Se nainen on LEGAL LOLI :D

Vierailija
13/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällä forumilla voi olla näin tyhmää sakkia? Ihan selkeästi esitetty kysymys.

Jos mies on fiksu, niin hän osaa kyllä suhtautua asiaan ihan hyvin, jos asia pelottaa, niin siitä voi kertoa etukäteen.

Vierailija
14/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että se ihminen ei koe olevansa tarpeeksi hyvä ilman niitä. Haluaisin puhua asiasta ja yrittää ymmärtää. Naisella ei tarvitse olla rintoja ollakseen viehättävä.

Vierailija
15/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat eivät ole välttämättömyys, toisin kuin tiimalasivartalo (lantion seutu merkitsee enemmän). Jos molemmat on poistettu, niin tarvitseeko sitä proteesia edes?

M

Vierailija
16/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rinnat tee naista.

No paree se on rinnoilla kuin ilman. Jos vaihtoehtoja on tasan yksi, niin ehkä se joillakin menee.

Ehkä mä olen outo sitten, mutta jos johonkin naiseen ihastun, niin ei tule mieleen laskea mitään pisteitä, enkä edes osaisi vertailla häntä muihin kun kerta olen ihastunut.

Valitsen "ruman" rinnattoman naisen milloin tahansa vaikka Megan Foxin sijaan, jos olen häneen ihastunut ja rakastunut. En teeskentele, etteikö ulkonäöllä ole mitään merkitystä, mutta mulle esim. rinnoilla ei ole niin väliä.

Olen ollut vuosia sinkkuna, koska kukaan ei ole herättänyt mitään tunteita ja vietän mukavaa elämää yksinkin. Huono parisuhde on myös vain huono ja on kokemukseni mukaan parempi olla yksin.

Vierailija
17/25 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia, ja miehillä mieltymyksiä monenlaisia. Elämää kokeneet miehet ymmärtää monta asiaa jouhevammin kuin pumpulissa ja somessa kasvaneet.

Luvalla sanoen itse en ole koskaan edes tullut ajatelleeksi tämmöistä mahdollisuutta, mutta hetken asiaa pohdittuani, olisin sitä mieltä että paljon mukavampi että olet kanssani nyt tässä, kuin että et olisi.

Vierailija
18/25 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä kysymyksiä. Jos on hengissä selvinnyt rintasyövästä on yhdentekevää pitääkö joku rinnattomasta vai ei. Ei kyllä ulkonäkö ole ensimmäinen asia kun siitä hoito myllystä selviää. Jokainen rintasyöpäpotilas on oikeutettu Suomessa rintojen korjausleikkauksen 2 vuotta syövästä parantumisen jälkeen. Joten rinnat saa julkisella puolella hinta on sairaala maksun verran. Että rahastakaan asia ei jää kiinni. 

Vierailija
19/25 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä asiaa voi sanoilla pohjustaa, se sijaan että heittää vaan tissit nurkkaan ja huutaa "tadaa!"

Vierailija
20/25 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin radalla lauantaina ja hyvin oli vientiä, vaikka ei niitä olekaan.