Ostin miehelleni kerraston isänpäivälahjaksi
Kommentit (22)
On. Tarpeellinen ja hyödyllinen.
Ja samalla on muistettu.
On erittäin hyvä, tarpeellinen talven tehdessä tuloaan. Ja vielä omaperäinen, hienosti keksitty.
Tuohon kun vielä pistää rektaalivoiteen kaveriksi niin johan mies tuntee itsensä erityiseksi!
Aika mielikuvitukseton lahja, mutta joo, jos hän tarvitsi pitkiä kalsareita ja pitkähihaista aluspaitaa. Ja jouluksi ostat sitten puolivillaiset välihousut. Kysymyksessä lienee kuitenkin noin 80-vuotias vaari.
Siinä kuin imuri äitienpäivälahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika mielikuvitukseton lahja, mutta joo, jos hän tarvitsi pitkiä kalsareita ja pitkähihaista aluspaitaa. Ja jouluksi ostat sitten puolivillaiset välihousut. Kysymyksessä lienee kuitenkin noin 80-vuotias vaari.
Vähän yli nelikymppinen ulkotöitä tekevä mies.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hyvä lahja?
Onko hän siis isäsi vai miksi lahjot?
Mietipäs jos saisit itse kerraston äitienpäivälahjaksi.
Minä ostin kaljushampoota ja pallivahaa 😂 ja lapsi tehnyt hoidossa jonkun paketin 😍
Tekninen merinovillakerrasto olisi kyllä huippu!
Olisin iloinen saadessani kerraston lahjaksi, hyvin tehty etenkin kun mainitsit että tekee ulkotöitä! Nämä nykyajan kerrastot ovat onneksi paljon paljon mukavampia kuin esim. 90-luvun alun kalseat mallit.
Luin että kerrostalon.
Kerrasto parempi.
Luin että kerrostalon.
Kerrasto parempi.
Luin että kerrostalon.
Kerrasto parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mietipäs jos saisit itse kerraston äitienpäivälahjaksi.
Hyvä lahja! Minä sain kerran oksasilppurin ja ihan paras äitienpäivälahja.
Minä en ostanut mitään, koska hän ei ole isäni. Sen sijaan komensin lapset kutsumaan hänet illalliselle, koska itse olen matkoilla.
Fetissinsä kullakin. Onhan se kerrastossa kulkeva mies ihan seksikkään näköinen könsikäs.