Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi työpaikkansa pikkujoulujen ajankohdan. Miten onnistuisin estämään häntä menemästä?

Vierailija
08.11.2018 |

Sellaisia tapoja, ettei hän osaisi epäillä mitään?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehesi mennä pikkujouluihin, mutta seuraat häntä paikalle. Heti alkajaisiksi, kun osallistujat toivotetaan tervetulleeksi, pamahdat esiin hassussa asussa ja esittelet itsesi tämän Pertin vaimona ja kerrot, että Pertti pyysi järjestämään vähän ohjelmaa ja sitten alat tissit heiluen laulaa Tertuntaata.

On pikkujoulut koittanut, tertutatertutatertuntaa. on uteluaisuus voittanut. tertutatertutatertuntaa jne..

Vierailija
22/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tämä ei ole provosointiyritys, niin kannattaa laittaa kyllä välittömästi lusikat jakoon. Jos suhde on noin lapsellisen hataralla pohjalla, ei sitä kannata jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et päästäis miestäs sinne pikku jouluihin???

Vierailija
24/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä pikkujouluihin, mutta ala jo muutamaa päivää ennen lisätä kaikkiin ruokiin valkosipulia. Se haisee ihon läpi, joten mynthonitkaan eivät pelasta, jos osaat annostella sipulia tarpeeksi :)

Vierailija
25/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä vaan Yrjö juhlimaan. Olen kovin odottanut, että pääsen viettämään himokkaan yön hänen kanssaan.

Vierailija
26/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen suhde, jos mies ei saa mennä pikkujouluihin. Luottamus kohdillaan? Kyllä mun mies saa mennä pikkujouluihin ja mä omiin. Ei mitään ihmeellistä mustasukkaisuutta.

Vierailija
27/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro paria tuntia ennen juhlia miehelle että äitisi on yllättäen äsken kuollut ja itke lohduttomana (vaikka siis ei ole kuollut), mies jää lohduttamaan sinua kyllä eikä mene juhliin.

Tai pese sen kaikki kengät juuri ennen juhlia ja se ei pääse kun ne kengät on kaikki märkänä (hups unohdit että ne juhlat on tänään, luulit että vasta viikon päästä, ei saa suuttua kun olit vain huomaavainen kun pesit).

Vierailija
28/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen suhde, jos mies ei saa mennä pikkujouluihin. Luottamus kohdillaan? Kyllä mun mies saa mennä pikkujouluihin ja mä omiin. Ei mitään ihmeellistä mustasukkaisuutta.

entäs jos miehesi käy nussimassa jotain hyvännäköistä naista?

Ei se haittaa, oon silloin Peran luona itse kuitenkin.

Vierailija
29/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoni noin haluaisi tehdä, niin en estäisi. Se olisi hänen valintansa kuitenkin ja tietäisi, että suhde on sillä ohi.

Vierailija
30/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pikkujouluruoat ilmaiseksi, outoa, että jotkut joutuvat siitä maksamaan.

Vierailija
31/52 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, olen ollut vain tavallisissa pikkujouluissa! Mistä niitä orgioita löytyy?

Se on ammatinvalintakysymys.

Vierailija
32/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoni noin haluaisi tehdä, niin en estäisi. Se olisi hänen valintansa kuitenkin ja tietäisi, että suhde on sillä ohi.

entäs jos vaimosi ei kertoisi sinulle asiasta mitään?

Vierailija
33/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossanne syttyy tulipalo juuri sattumalta, kun mies on lähdössä pikkujouluihin

Vierailija
34/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä voitat ap.? Enemmän aiheutat haittaa.Siihen ei pikkujouluja tarvita ,jos on haluja käydä tuikkimassa vieraita. Järjestä itsellesi seessioita myös,mutta älä jää kiinni .Sitten olette kaiken varoiksi tasoissa. Ei elämää ja ihmisiä voi hallita.

Vierailija
35/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhypulveria sen tonttulakkiin.

Vierailija
36/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä tarvitse estää! Pikkujoulut on kivat juhlat!

Meidän Reijo pääsee pikkujouluihin, mutta pidän huolen siitä että strategisiin paikkoihin on permanenttitussilla kirjoitettu "älä koske" ja sormukseen livautan vähän pikaliimaa. Molemmat kuluu ajan kanssa pois.

Lisäksi hänellä on t-paita, johon olen painattanut kuvani ja tekstin "Reijo on varattu mies". Kaulaan ripustan kyltin "näpit irti, hutsu" ja tiiätkö että noista siveysvöistä on nykyään tosi kivoja malleja jotka ei vaatteiden alta oikeastaan näy lainkaan.

Vierailija
37/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ap olet edes päässyt naimisiin kun et syyllistämisen perusasioita osaa?

Ihan oikeastiko kokeilit sitä keinoa, että olet ihana mutta pihtaat niin se tarjosi sormusta? Vieläkö se taktiikka toimii?

Vierailija
39/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat miehesi mennä pikkujouluihin, mutta seuraat häntä paikalle. Heti alkajaisiksi, kun osallistujat toivotetaan tervetulleeksi, pamahdat esiin hassussa asussa ja esittelet itsesi tämän Pertin vaimona ja kerrot, että Pertti pyysi järjestämään vähän ohjelmaa ja sitten alat tissit heiluen laulaa Tertuntaata.

On pikkujoulut koittanut, tertutatertutatertuntaa. on uteluaisuus voittanut. tertutatertutatertuntaa jne..

Kumman siinä nolaat, itsesi vai miehesi? Mutta onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
40/52 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan ihanalle parisuhteelle... Luottamus on kohdillaan 🤔