Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikavipit

Vierailija
08.11.2018 |

Kokemuksia?
En olisi ikinä uskonut, että joudun ottamaan, mutta nyt olen pakkotilanteessa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelisi pahimmalle vihamiehellekään, jos sellaisia olisi. Pikivippi on portti h*lvettiin. 

Vierailija
2/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kaverilta ennemmin jos mahdollista,kierrä kaukaa nämä vippi-yhtiöt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako joku aseella uhkaamalla vai miten muka on pakko?

Voin vastata valmiiksi: ei ole pakko

Vierailija
4/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli otettua pikavippi 100e ja maksoin 120e takas eli 20% korko hyi saat...

Vierailija
5/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakottaako joku aseella uhkaamalla vai miten muka on pakko?

Voin vastata valmiiksi: ei ole pakko

Jouduin sairaspäivärahalle. Tulot romahtivat. Käytin jo kaikki säästöt. Nyt odotan uutta päätöstä ja sen käsittelyaika venähti kahdella viikolla eli yhteensä kuukaudeksi.

Olen syönyt kaiken mitä voi kotoa syödä, vienyt tyhjät pullot, ollut jo kaksi päivää pelkällä teellä. Täällä suunnalle ei jaeta ruokakasseja. Ei ole ketään keneltä lainata.

Vierailija
6/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mun on ottaa. Kaikilla ei ole jotakuta keneltä lainata. En voi olla 2 viikkoa syömättä.

Pelkään vaan hirveästi, että joudun johonkin velkakierteeseen, jos firma onkin epärehellinen ja loppusumma vaikka vaan nousee ja nousee...

Vierailija
7/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään käsittely kuukautta kestä. Terveisiä vuan sinne porvooseen! 

Vierailija
8/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt seurakunnalta "hätäapua"?  (Oma seurakuntani ei ainakaan toistaiseksi ole kysellyt "jäsenkorttia" e, apua annetaan ateisteillekin) Entä paikallisesta pankista kulutusluottoa?  Onko tarve ruokaan vai onko erääntyviä laskuja, jotka pitäisi maksaa pian? - Jps vastaus on kyllä, niin ole yhteydessä velkojaan ja yritä sopia uusi eräpäivä. Tsemppiä! 

Vierailija
9/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota. Mene tosiaan vaikka seurakunnan diakoniatyöhön kysymään ruokaa.

Vierailija
10/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti ensin 2 vkoa ja yhen päivän ( olin laittanut 24.10) Sitten tuli tänään ilmoitus, että tarvitsevat lisätietoa, ja sitä voi toimittaa ensi viikon loppuun asti. Toimitin lisätiedot heti, mutta minulle sanottiin, että uusi käsittelyaika on nyt tuo lisäviikko joka on annettu lisäpaperien toimittamiseen. Eli 2vkoa+ 1pv+puolitoista vkoa. Sitten tulee päätös ja annetaan maksupäivä. Kyllä siitä kuukausi tulee.

Laitoin toimeentulohakemuksenkin tänään, mutta sitäkin käsitellään 2 viikkoa tästä eteenpäin.

Vierailija
11/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt seurakunnalta "hätäapua"?  (Oma seurakuntani ei ainakaan toistaiseksi ole kysellyt "jäsenkorttia" e, apua annetaan ateisteillekin) Entä paikallisesta pankista kulutusluottoa?  Onko tarve ruokaan vai onko erääntyviä laskuja, jotka pitäisi maksaa pian? - Jps vastaus on kyllä, niin ole yhteydessä velkojaan ja yritä sopia uusi eräpäivä. Tsemppiä! 

Ihan ruokaan.

Vierailija
12/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa jos on fiksu käyttäjä. Itse olen ottanu kun olen tiennyt että rahaa tulee myöhemmin, mutta nyt on tiukka paikka. Tarpeeksi pieni vippi kun ottaa niin ei välttämättä tule korkojakaan. Ja joissakin ensi asiakkaana ollessa ei ole korkoja. En tiedä miksi pikavippia demonisoidaan. Se on ongelma sellaiselle jolle rahanhallinta on muutenkin ongelma mutta ei normoille.

Vierailija
13/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä firmoilla on niitä aloitustarjouksia että ilman korkoja ja kuluja eka vippi. Jos otat niin etsi sellainen. Lue huolella ehdot. Ota vain juuri sen verran kuin tarvitset.

Vierailija
14/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmaa jos on fiksu käyttäjä. Itse olen ottanu kun olen tiennyt että rahaa tulee myöhemmin, mutta nyt on tiukka paikka. Tarpeeksi pieni vippi kun ottaa niin ei välttämättä tule korkojakaan. Ja joissakin ensi asiakkaana ollessa ei ole korkoja. En tiedä miksi pikavippia demonisoidaan. Se on ongelma sellaiselle jolle rahanhallinta on muutenkin ongelma mutta ei normoille.

Mitä firmaa suosittelisit?

Vierailija
15/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut Kelaan yhteydessä tilanteestasi? Heidän sivuillaan ainakin lukee, että kiireellisissä tapauksissa tulisi olla yhteydessä puhelinpalveluun. Joku täällä joskus kirjoittikin, että oli ollut aika samanlaisessa tilanteessa ja saanut jo seuraavana päivänä vai peräti saman päivän aikana päätöksen.

Vierailija
16/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä firmoilla on niitä aloitustarjouksia että ilman korkoja ja kuluja eka vippi. Jos otat niin etsi sellainen. Lue huolella ehdot. Ota vain juuri sen verran kuin tarvitset.

Ottaisin 50 kymppiä, mutta moni ei näytä antavan niin pientä? Olen googlannut kokemuksia kihta pari tuntia. Jännittää hirveästi ja ahistaa ajatus velkarahalla syömisestä, mutta en keksi muuta. Asun syrjässä. Täällä ei saa oikeen muuta apua.

Vierailija
17/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua ottaa oikeata apua vastaan? Mielummin nojaat huijarifirmojen ryöstöhintaisiin pikavippeihin.

Vierailija
18/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin 50 kymppiä, mutta moni ei näytä antavan niin pientä? Olen googlannut kokemuksia kihta pari tuntia. Jännittää hirveästi ja ahistaa ajatus velkarahalla syömisestä, mutta en keksi muuta. Asun syrjässä. Täällä ei saa oikeen muuta apua.

Minä olen käyttänyt vivus.fi firmaa. Muistaakseni ensi asiakas saa ilman korkoja tuolla. Ja pitäisi saada myös alle 50 euron. Omatkin lainani ovat olleet aina alle 50 euroa. t.eri

Vierailija
19/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt vivus.fi firmaa. Muistaakseni ensi asiakas saa ilman korkoja tuolla. Ja pitäisi saada myös alle 50 euron. Omatkin lainani ovat olleet aina alle 50 euroa. t.eri

Luin väärin mutta siis tosiaan millä tahansa summalla saa. Pienin vippi jonka olen ottanut on ollut 10 euroa.

Vierailija
20/38 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, jotka antaneet asiallisia vastauksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan